Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، «تقاضای انتصاب استاندار بومی برای استان زنجان» سوژه مردمی است که در فارس من زنجان ثبت شده به همین دلیل موضوع را از نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی پیگیر می‌شویم.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در واکنش به سؤالی در مورد معرفی افراد برای تصدی استانداری زنجان اظهار کرد: واقعا خبر ندارم اما این موضوع را بعید می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معرفی افراد برای تصدی استانداری زنجان از طریق کانال‌های مختلف اتفاق می‌افتد، بیان کرد: تشکل‌های سیاسی، افراد ستادی و ... اقدام به معرفی افراد مورد نظر خود به وزارت کشور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل موثر در انتخاب استاندار چون کسب نظر از مجمع نمایندگان انجام نشده است، ادامه داد: خبر موثقی در مورد انتخاب استاندار و استعلام افراد برای تصدی این پست را نشنیده‌ام.

طاهری با بیان اینکه یکی از کانال‌های موثر در انتخاب استاندار مجمع نمایندگان است، گفت: تاکنون مجمع نمایندگان زنجان اقدام به معرفی گزینه نکرده‌ است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظر بنده یکی از ملاک‌های انتخاب افراد به عنوان استاندار آن است که به معنای واقعی کلمه دلسوز مردم باشد، گفت: فرد منتخب باید جمعیت استان را خانواده خود بداند و روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد.

وی داشتن تحصیلات و سواد لازم و محبوبیت بین مردم را از دیگر آیتم‌های این انتخاب دانست و افزود: مشارکت مردم با توجه به علاقه و اعتماد مردم به استاندار می‌تواند در حوزه‌های مختلف موثر باشد.

طاهری با اشاره به اینکه داشتن پشتکار از اولویت‌های استاندار است، گفت: پیگیری مستمر در ایران جواب می‌دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی توزیع عادلانه و دارای قائده باشد پیگیری شاید مهم نباشد و حقوق هر استان به آن واگذار شود، عنوان کرد: بودجه‌ریزی در کشور چه در مجلس چه در دولت براساس عدالت کامل نبوده و بخشی از جذب اعتبار در کشور به پشتکار افراد و چاه‌زنی بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها برای انتخاب استاندار بومی بودن فرد و اشرافیت به شرایط استان است، گفت: نباید به این نحو باشد که فرد تازه به استان وارد شده و سعی در شناخت افراد داشته باشد و حتی‌المقدور باید استاندار بومی باشد.

طاهری تصریح کرد: اگر این ویژگی‌ها در یک نیروی جوان باشد فوق‌العاده بوده تا از نظر سنی بالا نبوده و  با تلاش و دوندگی خسته نشود و مشمول منویات مقام معظم رهبری که تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی است هم بشود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به بررسی وضعیت نخبه‌پروری در زنجان و شناخت از ظرفیت‌ها معتقد هستم علاوه بر استاندار زنجان می‌توان از زنجانی‌ها برای حضور در سایر استان‌ها هم استفاده کرد، گفت: اگر مشکلی برای انتخاب استاندار وجود دارد این است که بین این افراد کدام  نیروی توانمند را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه زنجان استان دارای استعدادهای بسیار است هر چند فرهنگ قدردانی از نیروی بومی ضعیف است، بیان کرد: حس غریبه پرستی باید اصلاح شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان استاندار ایران نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی انتخاب استاندار استاندار بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم