Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داود بهرامی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به روند ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد از دانش‌آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در استان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم و ۴۹ درصد از دانش‌آموزان ورودی پایه دهم ثبت نام کردند، اظهار کرد: استان زنجان در ثبت نام دانش آموزان رتبه پنجم کشوری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همچنین ۸۷ درصد از ثبت سفارش کتاب‌های درسی هم در استان انجام شده است.

بهرامی به دسترسی دانش آموزان به اینترنت در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۹ درصد از واحدهای آموزش ابتدایی، ۹۸ درصد از واحدهای متوسطه اول و ۱۰۰ درصد واحدهای متوسطه دوم به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

وی ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد مراکز آموزشی ۶ درصد رشد نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش دارد و کلاس درس هم چهار درصد افزایش دارد.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: تعداد دانش آموزان در سالجاری هم نسبت به سال گذشته بیش از چهار درصد افزایش دارد.

بهرامی یاد آورشد: در سال تحصیلی آینده کلاسهای آموزشی به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی و با رعایت فاصله اجتماعی و تقسیم کلاس‌ها به صورت زوج و فرد خواهد بود.

وی گفت: بیش از ۹۰ درصد از فرهنگیان در استان واکسینه شدند و روند تزریق واکسن به خوبی در حال انجام است.

کد خبر 5293955

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به خوزستان دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد