Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:51:24 GMT

نشست پنجم شورای شهر کرمانشاه بدون نتیجه پایان یافت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۶۵۲

نشست پنجم شورای شهر کرمانشاه بدون نتیجه پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست اکثر اعضا بر این اعتقاد بودند که اول انتخابات هیات رییسه شورا برگزار و بعد از آن سرپرست شهرداری معرفی شود، برخی نیز بر این مساله پافشاری می کردند که در این جلسه فقط سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب شود.

بعد از حدود ۲ ساعت بحث و گفت و گو، اعضای شورا به نتیجه ای نرسیدند و نشست پنجم هم عملا بدون هیچ گونه دستاوردی به کار خود خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست های قبلی شورا اقلیت شورا بر این اعتقاد بودند که تکلیف ۲ عضو شورای شهر کرمانشاه که آرا آنها از سوی هیات مرکزی نظارت باطل اعلام شده باید مشخص شود تا جلسات شورا با حضور همه اعضا برگزار شود، اما فرماندار کرمانشاه معتقد است با ۹ عضو کنونی باید جلسات شورا برای انتخاب هیات رییسه و سرپرست شهرداری کرمانشاه برگزار شود.

شهروندان کرمانشاهی اکنون باید منتظر نشست هیات حل اختلاف استان در روز چهارشنبه دهم شهریور باشند تا ببیند در نهایت این هیات برای شورایی که اراده‌ای برای همدلی و همکاری و حل مشکلات کلانشهر کرمانشاه ندارد چه تصمیمی خواهد گرفت.  

۱۲ مرداد امسال «سعید طلوعی» شهردار سابق کلانشهر کرمانشاه که ۳۰ ماه سابقه فعالیت در این سمت را داشت، استعفای خود را تقدیم استاندار کرد و در مراسمی با حضور مسوولان ارشد استانی از مردم خداحافظی نمود.

به دنبال این استعفا، شهردار دیگر در دفتر کار خود حاضر نشد و اعضای شورای اسلامی دوره ششم نیز سرپرستی برای شهرداری تعیین نکردند و از آن روز تاکنون شهر کرمانشاه نه شهردار و نه سرپرست شهرداری ندارد.

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرمانشاه ۲۴ مرداد با حضور «فضل الله رنجبر» فرماندار در سراسری جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد و از آن تاریخ چهار جلسه برای انتخاب هیات رییسه شورا و سرپرست شهرداری کرمانشاه برگزار شد اما این جلسات به دلیل ۲ دستگی اعضا موفقیت آمیز نبود.

هیات حل اختلاف استان در نشست هفتم شهریور ماه ضرب‌الاجل ۲ روزه به شورای شهر کرمانشاه داد تا صورتی که در مهلت تعیین‌ شده اعضای شورا به نتیجه نرسند، هیات حل اختلاف استان در روز چهارشنبه هفته جاری در باره تخلفات شورای شهر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سیدمیثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند.

در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه شهرداری کرمانشاه سرپرست شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند

ایسنا/فارس در نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر صدرا شیراز مواردی نظیر تقویت زیرساخت‌های ورزشی صدرا مطرح شد و درباره آن تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد.

رحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین  ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت  صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم