Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@03:16:06 GMT

دستگیری شاخ اینستاگرامی و کلاهبردار حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۷۲۰۹

دستگیری شاخ اینستاگرامی و کلاهبردار حرفه‌ای

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی گفت: هرکسی شئون و فرهنگ درست زندگی کردن را بخواهد زیر سوال ببرد و در جامعه به خصوص در فضای مجازی بخواهد ناامنی ایجاد کند، پلیس فتا با اینگونه افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: ۲۷ سایت که فقط در بحث اوباشگری مجازی فعالیت می‌کردند با تلاش ماموران پلیس فتا شناسایی و اعضای آن نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی تصریح کرد: متاسفانه افراد در اظهارات خود مدعی شدند که تحت عنوان تهیه نماهنگ خنده دار اقدام کردند که در کنار این موضوع اوباشگری در فضای مجازی را هم ترویج داده اند.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت: در پی چندین فقره مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با جعل عنوان و تهیه فاکتور‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار، تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضائی با دادستان این شهرستان متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در ادامه، اظهار داشت: متهم بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از ۱۵ نفر از شهروندان در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در انجام هرگونه معانلات تجاری و ... مراقب افراد فرصت طلب بوده و از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شاخ اینستاگرام کلاهبردار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات