Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ماهه امسال خبر داد و گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

"یحیی صادقی" امروز ۱۰ شهریورماه با اعلام این مطلب، یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دانست و اظهار کرد: طی پنج‌ماهه امسال چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این هزینه برای تعمیر ۲۶۶ واحد مسکونی، احداث ۸۸ واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: از چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماهه امسال یک میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی ضمن تشکر از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن مددجویان کمیته امداد استان کرمان مسکن مددجویان میلیون تومان حوزه مسکن کمیته امداد استان کرمان واحد مسکونی امداد استان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کدام مناطق بیشترین سهم از ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی را دارند؟
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور