Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:43:49 GMT

استفاده از تابوت در دفن اموات کرونایی بجنورد لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۶۰۹

استفاده از تابوت در دفن اموات کرونایی بجنورد لغو شد

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شهرداری بجنورد از عدم نیاز به استفاده از تابوت برای دفن اموات کرونایی در بجنورد خبر داد.

علی گودرزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دفن اموات کرونایی و ضرورت استفاده از تابوت سبب تحمیل هزینه زیادی برای خانواده ها به ویژه خانواده های نیازمند شده بود.

وی افزود: لذا همراه با اعضای شورای اسلامی شهر، مذاکراتی را با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان انجام دادیم که جمع بندی آن که مورد تایید دکتر هاشمی رئیس دانشگاه قرار گرفت، عدم الزام برای استفاده از تابوت و قرار دادن اموات درون آن ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در جابجایی اموات به سایر شهرها که تشدید رعایت ضوابط بهداشتی ضروری است، باید از تابوت استفاده کرد، اما در سایر موارد همان پروتکل‌های مورد تأیید در سازمان آرامستان ها و کاور کردن متوفی کافی است.

سرپرست شهرداری بجنورد همچنین از لزوم ارتقای سامانه ۱۳۷ به اورژانس خدماتی شهرداری گفت و تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ به منظور ارتباط آسان شهروندان برای پیگیری درخواست‌ها و مطالبات شهروندی، نیازمند ابزار اجرایی و قدرت است.

گودرزی با بیان اینکه نیازمند تغییر و تعریف جدید برای این سامانه هستیم افزود: از مهرماه تلاش می‌کنیم ابزار اجرایی دراختیار این سامانه باشد تا در شرایط اورژانسی حضور و مدیریت صحیح بر مطالبات شهروندی را شاهد بوده و این سامانه نیز ۲۴ ساعته پاسخگو باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی بجنورد شهرداري اموات کرونایی دفن اموات کرونایی تابوت خیز پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت