Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سروستان، شاید در نگاه اول از نظر مسئولین شهرستان ساختن استخر شنا مطالبه پر هزینه و جزء اولویت ها نباشد ولی با بیشتر شدن جمعیت شهری و مهاجرت های صورت گرفته و زندگی ماشینی، حداقل، ایجاد مکانی تفریحی که همزمان به سلامت مردم شهر گره بخورد قابل پذیرش و حتی می تواند جزء مواردی باشد که مطالبه همگانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رویکرد جدید آموزش پرورش در خصوص آموزش ابتدایی و اولیه شنا به دانش آموزان و همچنین تجویز پزشکان به آب درمانی و فیزیوتراپی در آب برای بهبود امراض روحی و جسمی و در کنار همه اینها تمایل جوانان به این رشته ورزشی مفرح و شاد، می توان گفت ساخت استخر شنا خارج از اینکه مطالبه ای پر هزینه و دور از انتظار نیست بلکه باید برای پیشبرد سریع تر این پروژه تلاش های جدی تری صورت بگیرد.

با توجه به اینکه مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من موضوع بلاتکلیفی استخر سرپوشیده شهرستان سروستان را مطرح کرده و خواستار پیگیری این موضوع شده اند در این خصوص با رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان سروستان گفتگو کردیم.

علی آقازاده،رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان سروستان در تایید این مطالبه به حق مردم گفت: از سال ۹۶ که مجوز ساخت استخر سرپوشیده شهرستان را دریافت کردیم به دنبال پیگیری اعتبارات لازم برای ساخت این مطالبه مردم بودیم که موفق شدیم در سال ۹۷ کلنگ این استخر سرپوشیده را با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده و شروع به کار کنیم.

رئیس اداره تربیت بدنی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۵ درصد استخر آماده شده و پیمانکار اول به کار خودش پایان داده و آماده شروع کار پیمانکار دوم که دیوار چینی و ساخت ملزومات داخل استخر از قبیل اتاق انتظار، سرویس بهداشتی هستیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه اعتبارات ساخت در ابتدا جذب نشده بود با پیگیری‌های اداره تربیت بدنی و درخواست‌های مکرر از استانداری و مسئولین شهرستان، توانستیم ۴ میلیارد تومان از ۳ درصد درآمد حاصل از نفت شهرستان و یک و نیم میلیارد تومان از خود وزارت نفت و ۸۰۰ میلیون میلیون اعتبار عمرانی برای استخر سرپوشیده در نظر بگیریم که۸۰ درصد مطمئن هستیم این اعتبارات محقق شود و پروژه طبق برنامه پیش برود.

آقازاده که اتمام و افتتاح پروژه استخر سرپوشیده را بهمن ماه سال ۱۴۰۱ پیش بینی کرد افزود: بیشترین هزینه ما صرف خرید و ساخت موتورخانه، تجهیزات داخلی، کاسه استخر و سازه های تکمیلی می‌شود و در این خصوص نگرانی خاصی نداریم ان شاالله که بتوانیم این پروژه را به سرانجام رسانده و در خدمت‌رسانی به مردم آماده بهره برداری شود.

رئیس اداره تربیت بدنی در پایان گفت: برای تحقق همه مطالبات به حق مردم دست نیاز به سوی مسئولین، جامعه ورزش و مردم دراز می‌کنیم تا بتوانیم با اتحاد و همدلی برنامه ها و مطالبات به حق مردم را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم و رضایت مردم عزیز شهرستان را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی استخر شنا آموزش رئیس اداره تربیت بدنی استخر سرپوشیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فریدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه طی گزارشات و شکایات مردمی واصله به این اداره مبنی بر انتشار بو نامطبوع به خصوص در هنگام شب در منطقه جعفرآباد جنگل شهرستان ورامین، پس از شناسایی یک واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و آلایندگی برای ادامه فعالیت این واحد اقدام شد، افزود: پس از بی توجهی مسئول واحد به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحد آلاینده پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده باید پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی محیط زیست نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام کند، در غیر این صورت، از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6097110

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است