Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز  چهارشنبه روابط عمومی  فرمانداری چهارباغ ،قدرت اله شمیرانی در بازدید از روستای سلطانآباد ضمن گفت وگو با ساکنان و تولید کنندگان این روستا طی نشستی با مدیران ادارات شهرستان‌ که در این بازدید حضور داشتند،  ضرورت رفع این مشکلات را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مشکلات ناشی از وضعیت آب ، برق ، گاز ، طرح هادی و بهسازی معابر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ‌مدیران مربوطه برای رفع  هر چه سریع تر  این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرماندار چهارباغ از مسوولان ادارات خواست کاری را که نمی توانند عملی کنند قول ندهند و برای عملی شدن گفته های خود تلاش بی وقفه ای داشته باشند.

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای تولید کنندگان روستایی ،  ضرورت اصلاح طرح هادی روستا ، استفاده از قیر رایگان برای مسیرهای داخل بافت و اختصاص اعتبار از محل بودجه شهرستان برای اصلاح راه های بین روستایی از اهم مصوبات این نشست بود.

در این نشست همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور نمایندگانی از بازرسی، دادستانی، بخشداری و شورای روستا با هدف هم اندیشی برای تعیین تکلیف و کمک به اقشارکم درآمد برای دریافت انشعابات برگزار شود. 

برچسب‌ها چهارباغ کرج توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ کرج توسعه روستایی چهارباغ کرج توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد