Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه معنویت و سلامت اظهار کرد: این قرارگاه زیر مجموعه طرح شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود و تاکنون جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه اعتقاد دارد که تامین سلامت بیماران ضروری است، عنوان کرد: البته تاکید داریم بیماران کرونایی نباید علاوه بیماری با مشکل دیگری مواجه باشند.

وی با اشاره به ترس مردم از شرایط کرونایی در ابتدا  و اینکه در استان زنجان بیماری نبود که هنگام فوت بدون غسل، کفن و مسائل شرعی دفن شده باشد، افزود: این موضوع در استان زنجان به همت و همراهی اقشار مختلف میسر شد.

بیگدلی با اشاره به اینکه بیش از ۹۳ جلسه برای قرارگاه معنویت و سلامت در زنجان برگزار شد، بیان کرد: ۲۵۶ مصوبه در این قرارگاه تصویب شده که بیشتر آنها عملیاتی شده است.

مسؤول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ۶۷ جلسه فرادستگاهی برای بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها تشکیل شده است، گفت: کارها به سمت مدیریت معنوی کرونا برده شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا مجلسی برای فوت شدگان در اوایل برگزار نمی‌شد و مظلوم واقع می‌شدند، عنوان کرد: در این زمینه یک هزار و ۱۰۰ خانواده سرکشی شده و یا تلفنی تماس گرفته شدند.

بیگدلی از ۵۶ مورد بازدید از مراکز درمانی در ایام شرایط کرونایی خبر ادامه داد: این ۷۰ نفر از روحانیون پاسدار و بسیجیان در کنار بیماران کرونایی حضور یافتند و از ۷۶ نفر از کادر درمان تجلیل شد که کار ارزشمندی بود.

مسؤول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور شبانه روزی ۳۰ نفر از طلاب بسیجی در کنار بیماران کرونایی گفت: ۳۸۸ مورد آموزش احکام فقهی از سوی طلاب انجام شد که نتایج ملموسی دریافت شده است.

وی با اشاره به توزیع ۵ هزار و ۶۰۰ مورد کتب مذهبی در بین بیماران ادامه داد: ۸۴ تیم مشاوره و ۹۸ گروه جهادی از طلاب به بیماران کرونایی خدمات ارائه کردند.

بیگدلی با اشاره به اینکه آموزش مسائل کنترلی و پیشگیرانه و قطع زنجیره به یک هزار و ۸۰۰ نفر انجام شده است، گفت: ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت اهدا شده است.

مسؤول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: ۴۷ هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی نیز از سوی این قرارگاه توزیع شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانال‌های محتوایی در فضای مجازی با بیش از ۲۱ هزار تولید محتوا گفت: ۲۴۴ مورد انتشار خبر، اعزام ۴۵۵ نفر از طلاب به مناطق مختلف استان زنجان از دیگر اقدامات این قرارگاه است.

مسؤول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: طلبه‌های به کار گرفته شده بسیج فعال در مسائل عمومی ۹ و ۲۰۸ نفر روز فعالیت داشتند.

وی از رسانه‌ها خواست در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه معنویت و سلامت فعالیت کنند و افزود: این موضوع نیازمند انتشار اقدامات روحی و معنوی برای آرام کردن جامعه و ترویج توکل در جامعه است.

انتهای چپیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت آموزش استان زنجان سپاه طلاب استان زنجان با اشاره بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند