Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:35:13 GMT

مجمع نمایندگان استان تهران از لواسانات بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۳۵۴

مجمع نمایندگان استان تهران از لواسانات بازدید کرد

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از بازدید امروز نمایندگان تهران از بخش لواسانات پرداخت.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در تشریح بازدید  صبح امروز این مجمع از بخش لواسانات گفت: جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران ضمن بازدید از مناطق مختلف لواسانات و گفتگوی با مردم، در جلسه‌ای با حضور امام جمعه لواسانات، مسئولان اجرایی و قضایی و اعضای شورای منطقه، ضمن مرور مسائل مطرح و حل شده جلسه قبل، برخی مشکلات منطقه‌ای در حوزه راه‌سازی، آموزش و پرورش، آب روستایی و زمین‌خواری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خضریان بیان کرد: در این نشست همچنین مشکلات تپه سرخ و راه‌های روستایی که در جلسه قبل مطرح و بررسی شده بود، مورد ارزیابی قرار گرفت و گزارش آن ارائه شد.عدم استقرار اداراتی از جمله آموزش و پرورش، پلیس راهور، نیروی انتظامی، ثبت احوال در بخش لواسانات با توجه به جمعیت هفت هزار نفری این منطقه، مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده تا حدی که مردم برای انجام هرگونه کارهای اداری مجبورند به ادارات منطقه تجریش مراجعه کنند. 

خضریان تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد، پیگیر حضور ادارات در بخش لواسانات باشیم تا بخشی از دغدغه‌های مردم برای پیگیری امورشان مرتفع شود.اختلاف حریم شهرداری تهران با شهرداری لواسانات یکی دیگر از مسائلی بود که در این جلسه مطرح و بررسی و مقرر شد، مجمع نمایندگان میان این دو شهرداری میانجی‌گری کرده و موضوع را تعیین تکلیف کند.

وی با اشاره به بررسی موضوع تعریض جاده تلو در این جلسه نیز گفت: بار ترافیکی جاده لواسان به ویژه در روزهای پایانی هفته مشکلات جدی را برای مردم ایجاد کرده که مقرر شد، نمایندگان بحث تعریض جاده تلو جهت کمک به بار ترافیکی جاده لواسان را از راهداری استان تهران پیگیری کند.
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تاکید کرد: بحث تامین آب شرب روستایی بخش لواسانات یکی دیگر از مسایل مطروحه بود و مقرر شد، پیگیری‌ها از طریق شرکت آب منطقه‌ای و آبفا انجام شود. همچنین موضوع ایمن‌سازی جاده مواصلاتی بین لواسان کوچک و لواسان بزرگ یکی دیگر از محورهای مورد بحث بود زیرا رانشی بودن این جاده، جان مردم منطقه را به ویژه در کنار سد لتیان به خطر انداخته که باید رفع شود. 

خضریان تصریح کرد: اصلاح قانون تغییر کاربری اراضی به عنوان یک بحث ملی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد، مجمع نمایندگان استان تهران این موضوع را در کمیسیون‌های مربوطه پیگیری کند. موضوع اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها و ماده ۹۹ فرمانداری‌ها هم بررسی شد، و جزییاتی از طرح اصلاح ماده ۱۰۰ که اکنون در نوبت صحن قرار دارد تا قدمی در جهت تحقق عدالت، حقوق مردم و عدم ایجاد مسیری جهت خلاف فروشی در کشور برداشته شود در جلسه ارایه شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: همچنین با توجه به نقش مجمع نمایندگان استان در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان، جهت حضور مداوم پیشنهاد راه‌اندازی دفتر ثابت این مجمع در بخش لواسانات نیز مطرح و مورد توافق طرفین قرار گرفت و مقرر شد با همت مجمع نمایندگان تهران و همراهی امام جمعه لواسانات، نمایندگان مجلس در زمان‌های مشخص شده‌ای، جهت رسیدگی به مشکلات مردم این بخش و ملاقات مردم با نمایندگان خود شرایط لازم جهت حضور مداوم در لواسانات را فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجمع نمایندگان تهران مجمع نمایندگان استان تهران بخش لواسانات قرار گرفت مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد