Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد رودبار قصران و لواسانات از برپایی موکب لبیک یا الزهرا (س) با نیابت و مشارکت یکی از خیّران مقیم کشور انگلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جهاندار محسنی آقافشمی با بیان اینکه کمک‌های خیّران تأثیر به سزایی در خدمت‌رسانی به نیازمندان دارد، گفت: یکی از خیّران ایرانی مقیم کشور انگلستان که سال‌هاست با کمیته امداد منطقه همکاری دارد، طی ارتباط با این اداره متقاضی برپایی موکب عاشورایی به نیابت از وی در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی و خیر و احسان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین جهت از بیستم ماه محرم با اختصاص کمک ۱۵ میلیون تومانی این نیکوکار، موکب «لبیک یا زهرا (س)»  در منطقه رودبار قصران بر پا شد و  روزانه از علاقمندان اباعبدالله الحسین (ع) در این موکب پذیرایی می‌شود.

آقامحسنی فشمی،ادامه داد: این نیکوکار ایرانی مقیم کشور انگلستان پیش از این نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به کمیته امداد کمک کرده بود که از همین طریق ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های تحت حمایت توزیع شد.

رئیس کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات،بیان کرد: مردم و ارادتمندان اهل بیت (ع) می توانند نذورات خود را از طریق این نهاد به دست عزادارا حسینی برسانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است