Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:52:07 GMT

بیماران کووید۱۹ شیروان در گروه سنی ۲۰ سال افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۶۰۹

بیماران کووید۱۹ شیروان در گروه سنی ۲۰ سال افزایش یافت

دکتر سیده معصومه هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به تعداد بیمان زیر ۲۰ سال اظهار داشت: در هفته جاری به طور متوسط روزانه۱۳۳ بیمار شناسایی شده اند که این میزان نسبت به هفته گذشته پنج درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری همچنین به طور متوسط روزانه ۳۶ بیمار در بیمارستان بستری شده اند که نسبت به هفته قبل افزیش داشته است و علاوه بر این روزانه ۹۵ نفر با علائم  مشکوک برای نمونه گیری به مرکز منتخب شیروان مراجعه کردند که ۶۶ درصد تست های کرونا، ۷۷ درصد تست های بیماران بستری و ۵۵ درصد تست های بیماران سرپایی مثبت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی اضافه کرد: اینک ۲۲۰ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان بستری هستند که از این تعداد ۲۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه بوده و حال عمومی مساعدی ندارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان ضمن توصیه به پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا گفت: در حال حاضر افراد بالای ۴۸ سال می توانند برای دریافت واکسن با مراجعه به سایت و ثبت نام به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است که از مردادماه در وضعیت قرمز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن شیروان ویروس کرونا واکسن شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز