Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرمعلی زارعی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه گفت : دبیران کارگروه تخصصصی پدافند غیر عامل رئوس برنامه‌های پیشنهادی را تا پایان امسال تهیه، تنظیم و به اداره کل پدافند غیر عامل ارسال نمایند.

او به تشریح اعتبارات پیش بینی شده در زمینه پدافند غیر عامل در قانون بودجه امسال اشاره کرد و گفت : بر اساس بند «ی» تبصره ۲۰ قانون بودجه امسال دستگاه‌ها می‌توانند تا ۲ درصد از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود را به پدافند غیر عامل اختصاص و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل پدافند غیر عامل استان هزینه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل استان افزود: با عنایت به دستورالعمل اجرایی شورای پدافند غیر عامل استان‌ها جلسات بایستی بصورت فصلی و حداقل یک جلسه در هر فصل برگزار وگزارش جلسات مذکور در آخر هرفصل و در قالب فرمت‌های ارسالی تنظیم و به اداره کل پدافند غیر عامل ارسال نمایند.

زارعی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این اداره کل آمادگی خود را در زمینه آموزش کلیه دستگاه‌ها به ویژه کارگروه‌های تخصصی دارا است.

او ادامه داد: با توجه به عملکرد قابل قبول دستگاه‌های اجرایی استات در زمینه تجهیز مولد‌های برق جایگزین بر تسریع این روند با بهره گیری از ظرفیت و اهتمام کارگروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل و اختصاص اعتبار متناسب از منابع داخلی به این مهم تاکید کرد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پدافند غیرعامل تملک دارایی پدافند غیر عامل استان کل پدافند غیر عامل کارگروه های تخصصی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان