Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در ۲ روز آینده در استان‌های اردبیل همچنین ارتفاعات گیلان، مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از روز پنج شنبه تا اوایل شنبه ۱۳ شهریور، در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب فارس و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی، وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بقیه نقاط کشور آسمان صاف خواهد بود.

در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با شمالی شدن جریانات در سواحل خزر در استان‌های واقع در سواحل خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی همچنین زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و نیز خراسان شمالی رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود. در همین مدت دریای خزر مواج و طوفانی است.

از بعدازظهر امروز پنج‌شنبه، ۱۱ تا اواخر وقت فردا جمعه ۱۲ شهریور، سرعت وزش باد در غرب و شمال غرب افزایش می‌یابد که در برخی مناطق با خیزش گرد و خاک همراه است.

از شنبه ۱۳ شهریور تا پایان هفته وزش باشد شدید در نوار شرقی پیش بینی می‌شود. همچنین در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان رضوی کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر فردا جمعه، تا اواخر وقت شنبه ۱۳ شهریور، باران و رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه در استان‌های گیلان و مازندران، همچنین شرق اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌ها و برخورد صاعقه و نیز خسارت ناشی از تندباد لحظه‌ای محتمل که توصیه می‌شود از تردد و اطراق در اطراف رودخانه‌ها خودداری شود.

آسمان تهران طی سه روز آینده صاف، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما امروز در تهران ۳۶ و ۲۶ درجه خواهد بود.

کد خبر 5295070

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارندگی آب و هوا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا کیفیت هوای تهران واکسن کرونا واکسیناسیون بهشت زهرا س هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای ششم گردشگری ولی تیموری پیش بینی وضعیت هوا پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد

همزمان با پیش‌بینی به اوج رسیدن شرایط جوی ناپایدار در امارات، اداره بلایای طبیعی این کشور از شرکت‌های دولتی و خصوصی درخواست کرد که برای کارمندان خود اجازه دورکاری صادر کنند. 

به گزارش خلیج تایمز، امارات سطح هشدار خود را افزایش داده و آمادگی خود را برای مقابله با رویداد‌های نامساعد آب و هوایی بیشتر کرده است. 

پیش‌بینی شده بارش‌ها از فردا (پنجشنبه) به اوج برسد. هرچند گفته می‌شود شرایط نامساعد آب و هوایی به شدت دو هفته پیش نخواهد بود.

پس از طوفان دو هفته پیش در امارات، به نظر می‌رسد مقامات در حال بررسی اثرات سیل بر مناطق خاصی از کشور هستند. یک مقام مطلع می‌گوید امارات قصد دارد همه راه‌های منتهی به دره‌ها و سد‌ها را ببندد. همچنین به مردم گفته شده در چند روز آینده از حضور در مناطق کوهستانی، کویری و دریا دوری کنند. 

۱۶ آوریل (۲۸ فروردین ماه) در پی وقوع سیل شدید در امارات، صد‌ها پرواز لغو شده و کلاس‌های درس مدارس به مدت چندین روز به صورت آنلاین برگزار شد. سیل خسارت زیادی به ساختمان‌ها و خودرو شهروندان زد و سبب قطعی برق گسترده شد. 

امارات یکی از خشک‌ترین مکان‌های روی زمین است، اما کارشناسان می‌گویند به احتمال زیاد گرمایش جهانی و تغییرات اقلیم سبب چنین اختلالات آب و هوایی در این منطقه کویری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط