Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از طوفان مخرب و سهمگین آیدا، گروه امداد و نجات لوئیزیانا نسبت به وخامت اوضاع بیمارستانی در این ایالت هشدار داد. 

بر اساس این گزارش، گروه امداد و نجات ایالت لوئیزیانا نسبت به وضعیت بیمارستانی در مکانی به نام «پریش تربون» در این ایالت هشدار دادند، که پارکینگ آمبولانس‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال طوفان ایدا در آمریکا، بیمارستانی در ایالت لوئیزیانای این کشور تخلیه شد و اکنون محل نگهداری آمبولانس‌های اورژانس است. اکنون سقف قسمت خارجی این بیمارستان فروریخته و آب به بخش داخلی آن رفته است.

گروه امداد و نجات در حال حاضر در این بیمارستان حاضر شدند تا در صورت نیاز، اقدامات لازم را اتخاذ کنند. پیش از آنکه طوفان ایدا هفته گذشته در آمریکا به وقوع بپیوندد، این بیمارستان تخلیه شد و تمام بیماران آن به مکانی دیگر منتقل شدند؛ اما پارکینگ این بیمارستان مملو از ماشین‌های آمبولانس است. بیش از دوجین آمبولانس در این پارکینگ برای استفاده اضطراری نگهداری می‌شود.

اغلب بیمارستان‌های ایالت لوئیزیانای آمریکا پیش از وزیدن طوفان تخلیه شدند؛ اما ۲ بیمارستان متعلق به پریش تربون که بیش از ۱۱۰ هزار بیمار را در خود جای دادند، موفق به انجام این کار نشدند و این نگرانی گروه‌های امدادی را بیشتر کرده است.

به تازگی و در شانزدهمین سالگرد ویرانی طوفان «کاترینا»، طوفان ایدا روز یکشنبه هفته جاری به آمریکا رسید و وقایع فاجعه باری را در چندین ایالت این کشور به بارآورد.

در وحشتناک‌ترین طوفان سال ۲۰۲۱، ایدا بخش اعظم جنوب شرقی لوئیزیانا را زیر آب برد و باعث قطعی برق و خسارات شدیدی در این مناطق شد که خشم و سردرگمی بسیاری از مردم را به همراه داشت.

بر اساس مرکز جمع آوری داده‌های آب و هوایی آمریکا، تا اوایل روز سه شنبه حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک آمریکایی بیش از ۴۸ ساعت پس از وقوع طوفان ایدا در بی برقی کامل به سر بردند. به گفته مقامات محلی در جریان این طوفان حداقل چهار نفر کشته شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فجایع طبیعی بلایای طبیعی ایالت لوئیزیانا حوادث طبیعی طوفان ایدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دست کم هزار نفر در بیش از 25 دانشگاه در 21 ایالت آمریکا از 18 آوریل تا کنون توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

چند ساعت پیش نیروهای پلیس شهر نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا حمله کرد و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کردند. اتحادیه اساتید دانشگاه های آمریکا شاخه دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئول حوادث اخیر هستند.

از دو هفته پیش تا کنون اعتراض های دانشجویی هوادار فلسطین به دانشگاه های سراسر ایالت های آمریکا از کالیفرنیا در غرب(دانشگاه های کالیفرنیا،لس آنجلس، جنوب کالیفرنیا و...) تا شمال شرق (کلمبیا، ییل، هاروارد، یوبین و..) و نیز دانشگاه های ایالت های مرکزی و جنوبی مانند تگزاس و آریزونا کشیده شده است.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین