Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس بسیج رسانه استان فارس با اشاره به واکسینه شدن خبرنگاران این استان گفت: در صورت مثبت بودن شرایط زیارت اربعین این سازمان قصد دارد گروهی از خبرنگاران و عکاسان خبری را در پوشش کاروان رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه به عراق اعزام کند. - اخبار استانها -

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شیراز ، با اعلام آمادگی این سازمان برای اعزام خبرنگار جهت پوشش اربعین حسینی به عراق اظهار داشت: از آنجا که اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری شیراز در سه مرحله واکسینه شده‌اند، در صورت مثبت بودن شرایط زیارت اربعین این سازمان قصد دارد گروهی از خبرنگاران و عکاسان خبری را در پوشش کاروان رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه به عراق اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری نخستین سوگواره ملی "راه دل" به همت عکاسان خبری شیراز خبر داد و گفت: این نوع سوگواره با نگاه اوج دلتنگی در این سال‌های مبارزه با کروناست که مردم نتوانستند طبق روال سابق در محرم و صفر عزاداری کرده و ارادت خود را به اباعبدالله(ع) و اهل بیت(ع) ابراز دارند.

به گفته رضایی هدف از برگزاری این سوگواره ملی جذب آثار فاخر عکاسان هنری و خبری سراسر کشور، استفاده‌ موثر از ظرفیت هنر در گسترش عطر و فرهنگ غنی عاشورایی و اربعین حسینی در جهت مسیر حرکت و تعالی فرهنگی جامعه و همچنین ارزش گذاشتن به تلاش‌ها و جلوه‌های زیبای عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) به عنوان یکی از بی‌بدیل‌ترین نمادهای هویتی و فرهنگی در درون جامعه ایرانی در ایام گسترش ویروس کرونا و قبل از آن است.

شرط اعزام زائران ایرانی به مراسم اربعین/ قطعاً میزان اعزام کمتر از سال‌های پیش از کرونا استآخرین خبرها از اربعین 1400 / مردم عراق خواهان حضور زائران ایرانی‌اندحفظ امنیت زائران اربعین دستور کار اصلی مقام‌های امنیتی عراق

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس، عکس را یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های انتقال مفاهیم انسانی به ویژه مفاهیم مرتبط با آئین‌ها و ارزش‌های جامعه نگاه عکاسان خبری و هنری کشور دانست که به زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا و توجه به حفظ و نشر ارزش‌های والای فرهنگی واقعه عاشورا و امتداد آن در اربعین حسینی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان و ر استان فارس به عنوان حامی این سوگواره از کلیه عکاسان و هنرمندان بسیجی کشور جهت شرکت در این سوگواره دعوت می‌کنند‌، تصریح کرد: سوگواره عاشورایی و اربعین حسینی «راه دل» روایتی مصور و عاشقانه است از عزاداری‌هایی که راه دل را می‌پیمایند و در واقع سوگواره «راه دل» یادآور جلوه‌ها و زیبایی‌های عزاداری‌های عاشورایی و اربعینی عاشقان حسینی قبل از گسترش بیماری کرونا و بعد از آن است که علی رغم محرومیت عاشقان حسینی (ع) از پیاده‌روی و زیارت اربعین، این راه را با دل خود طی می‌کنند.

رضایی در ادامه، از نمایشگاه عکس به مناسبت هفته دفاع مقدس باز هم به همت عکاسان خبری شیراز خبر داد و گفت: محوریت اصلی این نمایشگاه "مقاومت" در سه موضوع "دفاع مقدس"، "مدافعین حرم" و "مدافعین سلامت" است. 

انتهای پیام/424/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین حسینی عکاسان خبری بسیج رسانه راه دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی