Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@06:40:26 GMT

گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان بیله سوار

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۱۱۴۷

گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان بیله سوار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال‌های اخیر توسعه گازرسانی به مناطق روستایی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه صنعتی در استان نسبت به سایر استان‌ها رشد چشمگیری داشته است و امید آن داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بیله سوار نسبت به سرمایه گذاری در بخش‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی در آینده‌ای نزدیک با توسعه زیرساخت‌ها شاهد شکوفایی اقتصادی در این شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گازرسانی به ۱۱ روستای این شهرستان در قالب ۳ پروژه گازرسانی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی بیش از ۱۳۴ خانوار روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر بهره‌مند را از اهداف عالیه شرکت ملی گاز ایران برشمرد و افزود: به منظور گازرسانی به این ۱۱ روستا بیش از ۱۹ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است که در مجموع میزان شبکه توزیع در شهرستان بیله سوار با احتساب این مقدار به بیش از ۷۸۰ کیلومتر رسید.

گفتنی است شهرستان بیله سوار بواسطه وجود مرز زمینی با کشور آذربایجان و پتانسیل‌های کشاورزی و اقتصادی یکی از مهمترین شهرستان‌های استان اردبیل بشمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستاها گاز طبیعی صنایع تبدیلی مناطق روستایی شهرستان بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید و توسعه بازارهای صادراتی موجود اقدام کنند.

به گفته او، در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان ، زمینه‌های شناسایی ، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

علایی گفت: پارسال از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر