Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عادل عزیزی عکاس خبرنگار، رئیس انجمن عکاسان استان مرکزی  و دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی حین پیگیری کار عکاسان مطبوعاتی در فرمانداری اراک از سوی یکی از کارمندان فرمانداری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عادل عزیزی دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی در مورد جزئیات این موضوع در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: با توجه به اینکه در دوران انتخابات تعدای از عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی در حال انجام وظیفه جریمه شده بودند برای رفع سوء جریمه‌ها نامه‌ای در ۲۲ / ۴ / ۱۴۰۰ به فرمانداری ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی افزود: با توجه به اینکه این نامه ترتیب اثر داده نشده بود ۶/ ۶ / ۱۴۰۰ ضمن هماهنگی با روابط عمومی فرمانداری اراک با نامه جدید به پیرو نامه قبلی شخصا به فرمانداری اراک مراجعه کردم و دستور رفع سوء جریمه‌ها را از فرماندار برای متصدی مربوطه گرفتم تا این کار را انجام دهد.

او اضافه کرد:، چون دستور خطاب به آقای نصیری بود که در مرخصی به سر می‌برد این فرد به دستور ایراد گرفت و گفت باید دستور خطاب به شخص ایشان (مهدی چاغری) باشد که بنده دوباره به فرماندار مراجعه کرده و دستور را خطاب به ایشان گرفتم.

دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه این متصدی کار خانمی را بدون نوبت انجام داد و بنده معترض شدم ایشان گفت شما باید در صف بایستی و بنده در پاسخ گفتم من فقط می‌خواستم نامه را به شما تحویل دهم و بروم تا کار سیستمی انجام شود و این کار نیاز به صف ندارد.

عزیزی ادامه داد: آقای چاغری در نهایت گفت کار شما را انجام نمی‌دهم و بنده به او گفتم پس کتبی بنویس، اما ایشان گفت نه کار را انجام می‌دهم نه کتبی می‌نویسم.

عزیزی تصریح کرد: در حالی که برگشتم تا دوباره به فرماندار مراجعه کنم ایشان توهین کرد و بنده پاسخ او را دادم که به من حمله کرد و دو ضربه به صورتم زد و وقتی به زمین افتادم با لگد هم به من ضربه زد و در نهایت نیروی انتظامی مداخله کرد.

او با اشاره به اینکه بنده اقدام به شکایت کردم گفت: بعد از حدود ۴ روز نه تنها هیچ اقدامی در رابطه با کارمند خاطی فرمانداری صورت نگرفته و هیچ اقدامی هم در راستای دلجویی از بنده صورت نگرفته است بلکه یک تلفن بدون شماره به بنده شد و مرا تهدید کرد که عواقب کار با خودت است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرب و شتم خبرنگار استان مرکزی فرمانداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست