Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد امیری ملی پوش پارادوومیدانی ایران بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو با بیان اینکه حدود سه ماه بدنسازی نداشته و تنها پرتاب کرده است گفت: مصدومیت پشت بازو موجب شد تا من حتی اعلام کنم توانایی رسیدن به پارالمپیک را ندارم، اما خدا کمک کرد و به بازی‌ها بازگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتاب‌های خود را دلی و برای مردم انجام دادم. مدالم را نیز با عشق به سردار دل‌ها تقدیم می‌کنم.

او ادامه داد: باید از بهمن رضایی رئیس  انجمن پارادوومیدانی، محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم که به من اعتماد کردند. مدالم پاسخ اعتماد این افراد است. تمرینات سختی در ۲ سال اخیر داشتم. از تمام کسانی که همراه و یاور من بودند تشکر می کنم. این مدال تنها برای امیری نیست بلکه متعلق به تمام زحمت کشان ورزش پارالمپیکی ایران است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در مورد رکورد شکنی خود گفت: رکورد قبلی پرتاب نیزه کلاس f ۵۴ متعلق به یک ایرانی بود و افتخار می‌کنم به عنوان عضو کوچکی از ورزش، آن را به نام ایران ارتقاء دادم.

او در پایان خاطر نشان کرد: کسب مدال پارالمپیک بسیار سخت‌تر از آیتم‌های مردان آهنین است.

بیشتر بخوانید

پارالمپیک ۲۰۲۰/ امیری رکورد زد و طلایی شد +فیلم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید

به گزارش "ورزش سه" بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره موافقت کمیته ملی پارالمپیک با اعزام این تیم به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: در مهر سال گذشته و پس از کسب سهمیه پارالمپیک، منتظر این خبر بودیم، اما به هر حال چند ماه طول کشید و سرانجام اعلام شد. پس از نشست‌های متعددی که داشتیم، مقرر شد که اعزام تیم ملی منوط به بررسی عملکرد در تورنمنت‌های آلمان و سوئد باشد. تورنمنت آلمان برگزار شد، اما تورنمنت سوئد لغو شد و حتی نتوانستیم در رقابت‌های بین‌المللی برزیل هم که جایگزین شده بود، شرکت کنیم. در نهایت مسئولان کمیته پارالمپیک این تصمیم خوب را گرفتند که در لیست اعزام به پاریس باشیم و امیدوارم بهترین عملکرد را نیز از خودمان نشان بدهیم.

وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل کسب مدال در پارالمپیک را دارد و این دور از دسترس نیست. ما 13 مرحله اردو به همراه دو اعزام به آلمان و سوئد را برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما تورنمنت سوئد به دلیل استقبال کم تیم‌ها از دست رفت. حالا به دنبال یک مسابقه دیگر هستیم که قطعاً کمک ویژه در مسیر اعزام به پاریس می‌کند.

دوستی درباره اعزام به پارالمپیک پس از 12 سال گفت: جدایی از پارالمپیک به گلبال ایران آسیب زده بود و اگر در لیست اعزام به پاریس هم قرار نمی‌گرفتیم، قطعاً آسیب بیشتری متوجه این رشته می‌شد. حالا که این اتفاق خوب برای ما رخ داده، همه مصمم هستیم که روی سکو برویم و یک مدال برای کاروان ایران به ارمغان بیاوریم.

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید