Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز شنبه در ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۵۵ هزار دوز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است که روند واکسیناسیون به زودی با ورود محموله جدید واکسن به استان همدان تسریع می یابد.

استاندار همدان از مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان ستاد کرونا خواست با حمایت و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی و تامین مکان های مورد نیاز برای تزریق واکسن، زمینه واکسینه شدن مردم علیه این ویروس را مهیا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و واکسینه شدن بیشتر فرهنگیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان به گفته رییس جمهوری تعطیلی مدارس باید خاتمه یافته تلقی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه بازگشایی دانشگاه ها و تدریس حضوری حتمی است، اضافه کرد: مدارس ۳۰ کشور جهان هم اینک تعطیل هستند بنابراین پس از تنظیم پروتکل های بهداشتی و ابلاغ آن مدارس بازگشایی شده اما زمان حضور دانش آموزان در مدرسه هنوز مشخص نیست.

شاهرخی اظهار داشت: مقدمات بازگشایی مدارس با توجه به پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا فراهم شود که در این شیوه نامه کیفیت، کمیت و زمان حضور دانش آموزان اعلام می شود.

وی گفت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی این استان علوم پزشکی است چرا که با ایجاد ۳۵۰ مرکز و خانه سلامت، استان را تا ۳۰ سال از اجرا و ساخت طرح جدید بی نیاز کرده است.

استاندار همدان افزود: خدمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است و علوم پزشکی با کار و عمل و آثار به جا مانده از خدمت ، رضایت مردم را جلب کرده است.

شاهرخی بیان کرد: اداره امور مالیاتی یکی از نهادهای پرازدحام به شمار می رود که بنابراین باید نحوه حضور پرسنل در این اداره برای ارائه خدمت به مردم به مثابه آتش نشانی و نهادهای امنیتی در اختیار مدیر باشد.

به گزارش ایرنا هم اینک ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و فامنین در وضعیت نارنجی قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی واکسن کرونا استاندار همدان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس