Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رشید حیدری مقدم روز شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا بیان کرد: ۶۵۵ هزار دوز واکسن در استان همدان تاکنون تزریق شده که از این تعداد ۱۹۰ هزار نفر هر ۲ دوز واکسن را تزریق کردند و تاکنون ۳۶.۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این استان واکسینه شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان همدان، ۹۵ درصد ۷۵ تا ۸۰ سال ، ۱۰۰ درصد جمعیت ۷۰ تا ۷۵ سال، ۸۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد جمعیت ۶۵ تا ۷۰ سال، ۱۰۰ درصد ۶۰ تا ۶۵ سال، ۷۴ درصد ۵۵ تا ۶۰ سال و ۶۵.۵ درصد افراد ۵۰ تا ۵۵ سال تاکنون علیه کرونا واکسینه شدند.

حیدری مقدم گفت: در مجموع ۹۴ درصد افراد بالای ۶۰ سال این استان تاکنون علیه کرونا واکسینه شدند این رقم در کشور ۸۷ درصد بوده یعنی همدان هفت درصد از نرم کشوری بالاتر است. 

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۸ بیمار بستری مثبت و ۶۸۸ بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است و ۶ بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه اکنون یک هزار و ۴۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان بستری هستند اضافه کرد: همچنین ۸۹۵ بستری موقت داشتیم که اگر برای درمان این تعداد بیمار تدبیری نمی شد هم اینک شمار بیماران بستری به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر می رسید.

حیدری مقدم اضافه کرد: با رسیدن شمار بیماران بستری به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر استان همدان با بحران جدی در درمان بیماران کرونایی مواجه می شد که با ایجاد کلینیک های تخصصی و فراهم سازی زمینه کاهش شمار ورودی به بیمارستان ها جان بیماران زیادی را نجات دادیم.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۷۵۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته به اورژانس بیمارستان های این استان مراجعه کردند همچنین از نظر رنگ بندی هم اینک ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و شهرستان فامنین در وضعیت نارنجی قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: طبق ارزیابی هایی صورت گرفته این دانشگاه رتیه ششم کشور را در بین ۷۲ دانشگاه علوم پزشکی در عملکرد هشت ساله گذشته کسب کرده است همچنین کارانه پزشکان تا خرداد و دیگر پرسنل تا تیرماه پرداخت شده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان