Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:51:32 GMT

۲۸.۲ درصد جمعیت شهرستان سامان علیه کرونا واکسینه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۳۱۸

۲۸.۲ درصد جمعیت شهرستان سامان علیه کرونا واکسینه شد

کمال اکبریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان سامان علیه ویروس کرونا در ۶ مرکز واکسیناسیون این شهرستان در حال انجام است.
وی افزود: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان سامان براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبریان توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.
وی یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هفت هزار و ۴۴۹ نفر مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان سامان انجام شده که از این تعداد نتیجه آزمایش ۲ هزار و ۳۹۷ نفر مثبت بوده است.
اکبریان تصریح کرد: همچنین از این تعداد تاکنون ۵۰ نفر در شهرستان سامان به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۱۱ شهریور، ۱۹۶ هزار و ۸۶۶ مورد نمونه‌گیری تست ملکولی تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده که بر اساس آن ۷۰ هزار و ۵۰۴ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده است.
ظرفیت تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.
بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا سامان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا سامان چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا سامان چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شهرستان سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری