Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی پاراتکواندوی ایران گفت: تلاشی فراوان و شبانه‌روزی برای مدال پارالمپیک کرده بودم، اما به هدفم نرسیدم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، رایحه شهاب بعد از ناکامی در دستیابی به مدال برنز وزن 58+ بانوان مسابقات تکواندوی پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: امروز تا آستانه رسیدن به مدال برنز پیش رفتم، اما به مدال نرسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه حریف امشبم (ایمی تروسدیل از بریتانیا) رنک یک دنیاست، فکر می‌کردم شکست او کار سختی باشد، اما در جریان مسابقه حتی در مقطعی پیش افتادم.

بانوی پاراتکواندوی ایران در ادامه یادآور شد: من تا اواسط مسابقه از حریفم پیش بودم، اما او در یک بازه زمانی از من پیش افتاد و با اینکه جانانه تلاش کردم و جنگیدم، اما با اختلاف 10 امتیاز باختم و به مدال برنز نرسیدم.

شهاب در مورد اینکه گفته می شود با نگاه حمایتی کمیته ملی پارالمپیک به توکیو اعزام شده، گفت: من برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده بودم و صرفاً با نگاه حمایتی به توکیو نیامدم. حتماً چیزی در من دیده بودند که مرا به پارالمپیک فرستادند. اینجا پارالمپیک است و مسابقات قاره‌ای و جهانی نیست که فقط صرف حضور باشد.

این بانوی پارالمپیکی کشورمان در پاسخ به این پرسش که آینده‌اش را در رشته پاراتکواندو چطور می‌بیند، گفت: در این مدت کم، تلاشی فراوان و شبانه‌روزی برای مدال پارالمپیک کرده بودم، اما به هدفم نرسیدم. قطعاً تلاشم را می‌کنم تا روز بهتر و بهتر شوم و پیشرفت کنم.

پارالمپیک 2020 توکیو| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز دهم/ پاراتکواندو وارد می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان پاراتکواندو پارالمپیک 2020 توکیو تکواندو فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان پاراتکواندو پارالمپیک 2020 توکیو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان