Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:46:32 GMT

رسوایی در شهرداری با بازداشت 6 کارمند فاسد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۵۵۹

رسوایی در شهرداری با بازداشت 6 کارمند فاسد + جزئیات

معاون حوزه قضایی بخش کهریزک از دستگیری 6 نفر از کارمندان شهرداری باقرشهر به دلیل همکاری با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

 محمدرضا ساری معاون حوزه قضایی بخش کهریزک با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در باقرشهر اظهار کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز در باقرشهر بسیار گسترده است و در این رابطه اتهامات ۶ نفر از کارکنان شهرداری باقرشهر در زمینه تسهیل ساخت‌وسازهای غیرمجاز محرز شده که توسط مراجع مربوطه دستگیر شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت 6 کارمند شهرداری باقرشهر

به گزارش رکنا، وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش کهریزک و ارتشاء و اعمال نفوذهای غیرقانونی گفت: در شهرهای کهریزک و باقرشهر ساخت‌وساز غیرمجاز در حد کلان و گسترده وجود دارد که موجب از بین رفتن اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی و نا امیدی و دلسردی مردم نسبت به اعمال قانون و حاکمیت می‌شود.

معاون حوزه قضایی بخش کهریزک افزود: افزایش ساخت‌وساز غیرقانونی در باقرشهر موجب شده مردم فکر کنند هر کس که پول و پارتی دارد کارش همیشه پیش می‌رود و هرکس که پول ندارد در جامعه منزوی می‌شود لذا تلاش می‌کنیم تا دیوار بی‌اعتمادی را از بین ببریم و جلوی این فسادها را بگیریم.

ساری در ادامه تصریح کرد: این بدعت بسیار زشت باید برچیده شود زیرا که در حال حاضر مواردی از ساخت‌وساز غیرقانونی در این محدوده وجود دارد که ۳ طبقه خلاف مقررات بر ساختمان افزوده شده یا ملکی در حدود ۳۵۰۰ متر خلاف دارد.

وی تأکید کرد: موارد ساخت‌وساز غیرمجاز در این محدوده نه در خفا و پنهانی بلکه در انظار عمومی و به‌گونه‌ای است که در دید مردم و مسؤولان بوده اما قطعاً همکاری‌هایی از سوی عوامل شهرداری وجود داشته که شاهد چنین تخلفاتی در محدوده هستیم لذا امیدواریم برخورد دقیقی با این مسائل انجام گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کهریزک دستگیری شهرداری بازداشت اخبار حوادث شهرداری دستگیری بازداشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازیگران آزاده صمدی اینستاگرام آزاده صمدی و هومن سیدی ریحانه پارسا بازیگران مهاجرت کرده بازیگران زن معروف بازار آزاد بخش کهریزک ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

احمد وحیدی عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند.

وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است.

وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود ۲۶ درصد است که بر این اساس در حدود یک چهارم نرخ رشد در این استان محقق می‌شود و جمعیت این استان نیز در حدود ۱۵ میلیون نفر است که نزدیک به یک پنجم جمعیت کشور را شامل شده که مدام نیز در حال افزایش است.

وحیدی با تأکید بر اینکه مسولیت سنگینی در استان تهران وجود دارد، ابراز داشت: انتخابات بسیار خوبی در ۱۱ اسفند از لحاظ امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت رقم خورد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو نیز باید به خوبی و با صلابت، امنیت و مشارکت خوب مردم برگزار شود و باتوجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشار‌هایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول انسان دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.

وی افزود: در نگاه دیگر، ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وزیر کشور گفت: تعدادی از اتباع نیز که داخل کشورند نیز باید بستر برای بازگشت آنها فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.

وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند؛ موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهر‌ها مردم نگران شوند لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • رسوایی جدید در آمریکا
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود