Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل اشتباهی در تهران اتفاق افتاد. قتل اشتباهی با ضربات چاقو رخ داد. متهم قتل اشتباهی دستگیر شد. در پرونده قتل اشتباهی قاتل قصد کشتن برادر خود را داشت ولی مرد معتاد را به قتل رساند. مجرم قتل اشتباهی به قصاص محکوم شد.

شامگاه بیست و یکم مرداد ماه سال ۹۹ پیکر نیمه جان مرد جوانی به نام بهروز به بیمارستان امام خمینی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  از ناحیه شکم و سینه چاقو خورده و خونریزی شدید داشت  که ساعتی بعد روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

 بررسی‌ها نشان می‌داد بهروز که معتاد بود از مدتی قبل جدا از همسر و فرزندش زندگی می‌کرد و بیشتر شب‌ها را در پارکی در جنوب غرب تهران  می گذراند که کشته شد. با افشای هویت قربانی مأموران به با بازجویی از نگهبان پارک  پرداختند.

 نگهبان گفت :من در کیوسک نگهبانی نشسته بودم که بهروز را غرق در خون گوشه‌ای از پارک دیدم .او بریده بریده به من گفت اشتباهی او را با چاقو زده اند  و یکباره  از هوش رفت .من  همان موقع یک نفر را که تیشرت سفید به تن داشت در همان نزدیکی دیدم که به محض نگاه کردن  به او به سرعت فرار کرد .

ماموران پلیس به تحقیق  از سایر شاهدان پرداختند و با اطلاعاتی که از آنها گرفته بودند یک مرد جوان را که آن شب با تیشرت سفید به پارک رفته بود و رفتار مشکوکی داشت بازداشت کردند .

ساسان 36ساله  به قتل  اشتباهی مرد معتاد اعتراف کرد و گفت: برادرم معتاد است و خانواده مان را اذیت می‌کند .او بارها اسباب و اثاثیه خانه پدری ام را فروخته و خرج مواد مخدر کرده است .او  مدتی  است شب ها را در پارک می ماند و به خانه نمی آید .از رفتارهای او خسته شده بودیم.

وی ادامه داد: حتی اودر  آخرین درگیری مرا با چاقو زد که می‌خواستم از او شکایت کنم .اما با وساطت برادر بزرگ منصرف شدم .خانواده ام از بدرفتاری های برادر معتادم خسته شده بودند .به همین خاطر تصمیم گرفتم او را از زندگی مان حذف کنم. چون می دانستم برادرم شبها را در پارک می خوابد به پاتوق او رفتم .او در گوشه ای از پارک خوابیده و روی صورتش  یک ملحفه انداخته بود .من با چاقو یک ضربه به شکم و سینه زدم اما وقتی ملحفه را کنار زدم ناباورانه متوجه شدم فرد دیگری را در خواب زده ام.  من همان موقع فرار کردم. اما اهالی محل که شاهد ماجرا بودند مرا به پلیس لو دادند .

کیفرخواست متهم قتل اشتباهی صادر شد

با  اعتراف‌های این مرد برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص  را مطرح کردند.

سپس  ساسان در جایگاه ویژه‌ایستاد  و گفت : باور کنید من  اصلاً مقتول را  نمیشناختم و خصومتی با او نداشتم .من اشتباهی او را با چاقو  کشتم .

وی ادامه داد: من و خانوادم از بدرفتاری های برادر معتادم خسته شده بودیم به همین خاطر تصمیم به قتل او داشتم اما اشتباهی مرد معتاد را با چاقو زدم و شرمنده خانواده او هستم.

با پایان دفاعیات متهم ، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اشتباهی اخبار حوادث قتل قتل اشتباهی قتل با چاقو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگران قیمت آزاده صمدی اینستاگرام آزاده صمدی و هومن سیدی ریحانه پارسا فال سحر قریشی بازیگران زن معروف قتل اشتباهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد