Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرآیند واکسیناسیون کرونا در این استان تا افراد ۴۱ سال رسیده و مشمولان می‌توانند برای اقدام به دریافت واکسن در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام کنند.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سید محمد جمالیان در جمع خبرنگاران افزود: تزریق واکسن  کرونا در استان مرکزی با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و طبق گروه‌بندی سنی افرادی‌که شامل دریافت واکسن می شوندباید به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود جامعه هدف برای تزریق واکسن، نظم را در این مراکز مدیریت کنند تا از ازدحام جلوگیری کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: در هر کدام از شهرستان‌های استان، یک مرکز و ۶ مرکز تجمیعی در اراک فعالیت دارند و مشکلی در خصوص تامین زیرساخت‌ها و تعداد واکسن‌ها وجود ندارد و انتظار می‌رود در بازه زمانی و تاریخ مشخص شده حضور یابند و تعامل و همکاری لازم را کادر سلامت داشته باشند. 
دکتر جمالیان بیان کرد: گروه سنی قبلی(متولدان تا سال ۱۳۵۵) استقبال خوبی از دریافت واکسن نداشتند که پیشنهاد می‌شود همراه با گروه سنی فعلی به مراکز تجمیعی مراجعه و  واکسن خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه میزان سن ابتلا،بستری و فوت ناشی از کووید ۱۹با واکسیناسیون کاهش یافته است، افزود: این امر نشان می دهد افرادی که از دریافت واکسن امتناع کردند دچار این بیماری و مشکلات خطرناک‌تر و حتی فوت شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: انتظار می رود جامعه هدف در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون  مراجعه و اولین واکسن در دسترس  را تزریق کنند.

 دکتر جمالیان گفت: مراکز واکسیناسیون در اراک شامل، مصلی بیت المقدس اراک، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام  شهرک رضوی(گردو)، سالن مدیریت بحران در خیابان قائم مقام، مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی (سپاه روح الله) واقع در خیابان امام(ره)، سالن دانشگاه آزاد واقع در خیابان دانشگاه (داخل محوطه دانشگاه قنات ناصری) است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن کرونا اراک دریافت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در پی عملیات اجرایی پیاده‌راه باباطاهر همدان و در سفال‌های تاریخی کشف شده در این منطقه، شواهدی از دوره اسلامی و ایلخانی قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حمیدرضا حیدری امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حین حفاری در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌، در عمق ۱.۵ متری در ابتدای خیابان باباطاهر که از سوی شهرداری به‌منظور آغاز عملیات عمرانی پیاده‌راه سازی آغاز شده بود، یک دیواره آجری از یک بنا کشف شد که به نظر باستان‌شناسان شواهدی از دوره اسلامی، و ایلخانی روی بعضی تکه‌های سفال‌های قابل رؤیت است.

وی با اشاره به توقف پروژه پیاده‌راه‌سازی باباطاهر همدان، افزود: مکاتبه لازم برای دریافت مجوز از پژوهشکده تهران برای کاوش در این منطقه انجام شد و منتظر دریافت مجوز هستیم.

کد خبر 751774

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند