Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@06:00:05 GMT

آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۰۶۰

آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم از آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: در بوستان گفتگو بزودی در دو شیفت با ظرفیت روزانه ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر امکان واکسیناسیون عمومی وجود دارد.

به گزارش ایمنا، حمید چوبینه درباره روند واکسیناسیون و اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری تهران اظهار کرد: مجموعه شهرداری دارای نیروهایی است که در معرض ابتلاء به کرونا قرار دارند که رانندگان اتوبوس و پرسنل میادین میوه و تره‌بار از جمله این افراد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه روند واکسیناسیون در زیرمجموعه‌های شهرداری به خوبی در حال انجام است و به زودی سرعت در این راستا بیشتر خواهد شد، گفت: علاوه بر کارکنان شهرداری شهروندان می‌توانند به پایگاه‌های ما مراجعه کنند و روزانه ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از کسانی که پیامک از وزارت بهداشت پس از ثبت‌نام دریافت واکسن داشته‌اند فقط به مجموعه بعثت مراجعه کرده و آنجا واکسینه می‌شوند و اگر پایگاه‌های دیگر را در نظر بگیریم آمار بسیار بیشتر است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تهران خاطرنشان کرد: روزانه نیز سه تا پنج هزار نفر در سه تا چهار پایگاه مانند پایگاه‌های بهشت، بعثت و تیم‌های سیار واکسن دریافت می‌کنند.

چوبینه به بازدید اخیر شهردار تهران جهت بررسی روند واکسیناسیون توسط شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد علیرضا زاکانی طی روزهای آینده بوستان گفت‌وگو جهت انجام واکسیناسیون عمومی آماده خواهد شد و در دو شیفت با ظرفیت روزانه ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر انجام واکسیناسیون صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این اقدام با حمایت تیم‌های داوطلب و دانشگاه‌های علوم پزشکی به ویژه علوم پزشکی تهران انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تهران با اشاره به اینکه از امروز نیز واکسیناسیون خانواده پرسنل کارکنان شهرداری تهران آغاز شده است، تاکید کرد: البته لیست خانواده‌ها تکمیل نشده و تا این قضیه از سوی معاونت منابع انسانی محقق شود زمان‌بر است.

چوبینه ادامه داد: اگر کارکنان شهرداری تهران را ۷۰۰ هزار نفر در نظر گیریم و میانگین اعضای خانواده برای هر نیرو سه نفر باشد پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۵۰ هزار نفر واکسن در این زمینه نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و تاکسی و راهبران مترو نیز به خوبی در حال انجام است گفت: اقدامات لازم توسط شهرداری تهران و زیرمجموعه‌های مربوطه انجام گرفته است.

منبع: فارس

کد خبر 519649

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تهران شهرداري تهران واکسیناسیون کرونا کارکنان شهرداری واکسیناسیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارکنان شهرداری شهرداری تهران هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مردانی گفت: طرح واکسیناسیون رایگان دام در استان علیه بیماری‌های آبله و شاربن، لمپی اسکین و طاعون نخشوارکنندگان از فروردین امسال آغاز شده است.

وی افزود: بیماری آبله و شاربن از بیماری‌های مهم و مشترک بین انسان و دام به شمار می‌رود که می‌تواند خسارات جبران ناپذیر اقتصادی و مخاطرات بهداشتی دامی ایجاد کند.

معاون سلامت دامپزشکی زنجان ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۱۸ هزار و ۵۸۴ راس دام علیه بیماری‌های آبله و شاربن، بیش از پنج هزار و ۹۰۰ راس علیه بیماری لمپی اسکین و بیش از ۱۲۳ هزار رأس علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان از ابتدای سال تاکنون واکسینه شده اند.

مردانی ادامه داد: این طرح با بهره‌گیری از ۲۵ واکسیناتور در قالب ۱۵ گروه عملیاتی در بخش دولتی و ۲۰ واکسیناتور در قالب ۹ گروه عملیاتی در بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی افزود: در این مرحله عملیات واکسیناسیون شاربن و لمپی اسکین در انواع دام شامل گاو، گوسفند، بز و تک سمیان و واکسیناسیون آبله و طاعون نشخوارکنندگان در دام‌های سبک شامل گوسفند و بز انجام می‌شود.

معاون سلامت دامپزشکی زنجان گفت: واکسیناسیون یکی از مهمترین اقدامات اجرایی برای تامین امنیت بهداشتی دام است و برای بیماری‌های استراتژیک واکسن به صورت رایگان و یا یارانه‌ای در اختیار دامداران استان قرار می‌گیرد.

واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری‌های بروسلوز، شاربن، هاری، لمپی اسکین و طاعون نشخوارکنندگان کوچک، کزاز و شاربن علامتی، طاعون، تب برفکی، سل، آبله، آنتروتوکسمی، قانقاریا و آگالاکسی و دیگر بیماری‌ها سالانه به صورت رایگان با همکاری اکیپ‌های بخش خصوصی و دولتی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران