Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شیما زرآبادی‌پور روز یکشنبه با اعلام ابن خبر افزود: به دنبال قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و حمل بار و مسافر درون‌شهری در اولویت تزریق واکسن کرونا، فراخوان آنان صورت گرفت و به تاکنون چهار هزار نفر از رانندگان اتوبوس، تاکسی و ناوگان حمل بار درون‌شهری تحت نظارت شهرداری قزوین نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از اعلام این فراخوان در اوایل مرداد ماه، با هماهنگی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، تعداد رانندگان سازمان تاکسیرانی شهرداری که واکسن را دریافت کردند به سه هزار و ۷۰۰ نفر و تعداد رانندگان واکسینه شده سازمان اتوبوسرانی به ۴۱۲ نفر رسید.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: تعدادی از رانندگان ناوگان نیز پیش از اعلام فراخوان واکسیناسیون این قشر، به واسطه شرایط سنی خود جزو مشمولان دریافت واکسن بوده و آن را دریافت کرده بودند.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری قزوین حمل و نقل مسافری استان قزوین واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری قزوین حمل و نقل مسافری شورای شهر شهرداری قزوین حمل و نقل مسافری استان قزوین واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه حمل‌ونقل دو وظیفه اصلی راه و شهرسازی است

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای دو طرح نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به عنوان دو وظیفه اصلی این وزارتخانه نام برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ محمدعلی زهره‌ای، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: وزارت راه‌وشهرسازی اجرای دو وظیفه اصلی نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل را بر عهده دارد که در هر دوی آنها پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی گفت: با وجود همه مشکلات موجود در راستای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال، تأمین زمین و هماهنگی با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی ۲.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور شروع شده و در خصوص اجرای قانون جوانی جمعیت هم کار ماندگاری در حال انجام است.

زهره‌ای تصریح کرد: در خصوص اجرای طرح نهضت حمل و نقل البته تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی مهمترین مشکل در این زمینه را بی‌عدالتی در پرداخت‌ها اعلام کرد و افزود: حل این مشکل نیازمند نگاه ویژه به پرسنل راه و شهرسازی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: برای رفع مشکل نیروی انسانی اداره کل راه و شهرسازی به حمایت استانداری خراسان جنوبی نیاز داریم.

میرمحمد مودی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی هم در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن و باندهای دوم ارائه کرد و گفت: اجرای پروژه راه‌آهن با توجه به تأمین اعتبار آن از طریق تهاتر نفتی، مشکل مالی ندارد و پیمانکاران اجرای این پروژه خواستار کمک مالی برای افزایش ماشین‌آلات شده‌اند.

مودی با اشاره به این نکته که اتفاقات خوبی در راه و شهرسازی در خراسان جنوبی در حال وقوع است، وعده ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال را نشانگر شجاعت رئیس‌جمهور در این زمینه دانست.

کد خبر 751846

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه حمل‌ونقل دو وظیفه اصلی راه و شهرسازی است
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان