Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:49:57 GMT

انهدام باند سرقت در محله امام زاده داوود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۰۸۶

انهدام باند سرقت در محله امام زاده داوود

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک باند ۳ نفره سارقان اماکن خصوصی در امام زاده داوود خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۴۳ امام زاده داوود با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه‌ ای سرقت اماکن خصوصی در این منطقه باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴۳ با بررسی‌های همه جانبه مخفیگاه متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره متشکل از ۲ زن و یک مرد را شناسایی کردند.

این مقام پلیسی، تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضائی، پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی متهمان که در منازل استیجاری نقاط حاشیه‌ای محله امام زاده داوود سکونت داشتند که در اقدامی ضربتی همراه با یک مالخر دستگیر شدند.

آذین از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳ فقره سرقت خانه، خودرو و یک باغ در محله امام زاده داوود به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سارق سرقت اخبار حوادث دستگیری امام زاده داوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان