Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسدالهی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اواخر فروردین ماه پارسال، وقوع سیل در روستای بهانگر و برخی مناطق داورزن خسارت بسیار وارد کرد که بازسازی این مناطق شتاب گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار خراسان رضوی به شهرستان داورزن ادامه داد: به منظور ساماندهی روستای سیلزده بهانگر مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص افزایش تسهیلات اقدام و با مشارکت و همیاری مالکان ترتیبی اتخاذ نماید تا واحدهای مورد نظر تا بهمن ماه سالجاری به بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار داورزن گفت: همچنین مقرر شد کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تبصره ۱۴ برای اهالی روستای بهانگر مساعدت نموده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص تکمیل و آماده سازی طرح هادی روستا تا انتهای سال اقدام و ادارات گاز، برق و آب و فاضلاب نیز نسبت به تامین زیرساخت های مورد نیاز تا بهمن ماه امسال اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به خسارت وارده به رودخانه ها و مخاطرات ناشی از آن مقرر گردید شرکت آب منطقه ای استان نسبت به ساماندهی، بازگشایی و لایروبی رودخانه های شهرستان اقدام نماید.

اسدالهی ادامه داد: با توجه به خطرات جانی و مالی و احتمال خسارت سیل به روستاهای پایین دست و جاده ترانزیتی مشهد - تهران و کنترل سیل، اداره کل منابع طبیعی در خصوص تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی به مبلغ  ۱۵ میلیارد ریال جهت تکمیل و احداث سرریز  بند خاکی کمیز و مطالعه و طراحی پروژه های آبخیز جهت کنترل سیلاب اقدام خواهد کرد.

وی گفت: همچنین ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای عملیات آبخوانداری و ۱۰ میلیارد ریال برای مرمت خاکریزهای پخش سیلاب جهت کنترل سیل و حفاظت جاده ترانزیتی اختصاص یافته است.

فرماندار داورزن افزود: با توجه به خسارت ۲۲ رشته قنات شهرستان در سیل پارسال و ضرورت مرمت و لایروبی برخی قناتها مقرر شد جهاد کشاورزی استان ۵۰ میلیارد ریال با هماهنگی فرمانداری اختصاص داده و کار مرمت قناتها انجام شود.

سفر پنجم شهریور امسال استاندار خراسان رضوی به شهرستان "داورزن" در غرب این استان ۶۳ مصوبه در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، توسعه شهری و روستایی و کمک به محرومان به همراه داشت.

شهرستان ۲۲ هزار نفری داورزن با ۲ بخش، چهار دهستان و ۲ شهر در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها استانداری خراسان رضوی بازسازی و امنیت داورزن سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی بازسازی و امنیت داورزن استانداری خراسان رضوی بازسازی و امنیت داورزن سیل میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان

علیرضا جیلان اظهار داشت: عوامل طبیعی و غیرطبیعی موجب آسیب به پایه‌های این بنای تاریخی شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان

وی افزود: با ارائه گزارش نهایی دانشگاه اصفهان مرمت و بازسازی پایه میانی این پل بزودی آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان