Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@00:05:18 GMT

افشای اسامی و مشخصات دقیق منافقین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۸۷۱۰

افشای اسامی و مشخصات دقیق منافقین + تصاویر

گروهی ناشناس موسوم به «اختاپوس» در فضای مجازی اسامی، مشخصات دقیق و تصاویری از اعضای منافقین را منتشر کرده است.

خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: در آستانه سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق (منافقین) گروهی ناشناس موسوم به «اختاپوس» اسامی، مشخصات دقیق و تصاویری از اعضای منافقین منتشر کرد.

این گروه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد به اطلاعات تمامی اعضای اردوگاه اشرف در تیرانا و سایر اعضای مجاهدین خلق در سایر کشور‌ها دست یافته است و قصد دارد تمامی این تصاویر و اسامی را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختاپوس تاکنون اسامی و تصاویر تعدادی از اعضا را منتشر کرده که شامل اطلاعات سازمانی، مسئولیت و اطلاعات خانوادگی آن‌هاست.

این گروه تهدید کرد در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از اعضا منتشر خواهد کرد.

 

صدیقه حسینی، از اعضای منافقین

صدیقه حسینی در سال ۱۳۷۴وارد عراق شد و با حمایت مژگان پارسایی در سازمان ارتقا پیدا کرد. این عضو منافقین مسئولیت‌های زیر را برعهده داشت:

مسئول اول سازمان (مسئول فرماندهی زنان و شاخه اجتماعی)
رئیس ستاد ارتش
مسئولیت یگان‌های ارتش آزادی‌بخش در ایران
حسینی هم‌اکنون در آلبانی و در کمپ تیرانا حضور دارد.

 


مسعود صفی زاده شبستری، از اعضای منافقین

مسعود صفی زاده شبستری متولد ۲۱/۰۵/۱۹۶۰ از هواداران فاز سیاسی تشکیلات در سال‌های ۱۳۵۷تا ۶۰ بود. پس از انتقال وی به پادگان اشرف، تحت آموزش‌های نظامی و ایدئولوژی قرار گرفت و در مراکز نظامی سازمان‌دهی شد. سازماندهی وی اغلب در قسمت‌های نظامی و رسته مخابرات و ارتباطات بوده است.

وی تمامی آموزش‌های رسته مخابرات اعم از بی‌سیم و باسیم و بعد‌ها رایانه و امور فنی، کلاس‌های آموزش عکاسی و فیلمبرداری را گذراند.

شبستری از سال ۱۳۸۲ و بعد از سقوط صدام به‌عنوان یکی از نفرات تخصصی در امور رایانه، فیلمبرداری و عکسبرداری به‌طور تمام‌وقت تحت امر ستاد تبلیغات فعالیت می‌کرد.

وی در سال ۱۳۹۴ به همراه سایر اعضا به آلبانی منتقل شد و در حال حاضر معاون ستاد تبلیغات سازمان است.

بیشتر بخوانید: شناسایی و انتشار اطلاعات بیش از ۲۵۰ حساب جعلی منافقین در توییتر

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: منافقین مجاهدین خلق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منافقین مجاهدین خلق اعضای منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت