Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ومعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا دو هفته‌ای است که در دانشگاه فعال شده است و در راستای سیاست‌های مقابله با کرونا خدماتی را انجام داده است، گفت: برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است و همه کمیته‌ها در این زمینه فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه اقدامات این مدت خلاصه‌وار تهیه می‌شود تا راهکارهای حل مسئله نیز مکتوب در اختیار سایرین قرار گیرد ، افزود: برنامه ریزی‌های لازم در کمیته‌ها برای پیش بینی موج بعدی انجام شده است  تا  مشکلات رصد شود و از موضوعات چالش زا پرهیز شود.

فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه روند بازبینی تصمیمات انجام خواهد شد تا مردم بتوانند خدمات بهتری دریافت کنند، ادامه داد: یکی از گام‌های مهم در حوزه خدمت رسانی به بیماران، فعال شدن سامانه ۱۹۱ است که در مسیر آگاهی بخشی به مردم حرکت کرد، علاوه بر این برخی از مراکز خدمت رسان به بیماران کرونا که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند،  توانستند خدمات خوبی به مردم ارائه دهند که از تمام این موضوعات تجربیاتی برای مقابله با موج بعدی به دست آید.

بدیعی با اشاره به اینکه نحوه ارائه خدمت در موج پنجم به مراکز بهداشت و درمان تبیین شود، بیان کرد: علاوه بر این در موج پنجم کرونا، روند تخصیص تخت‌ها طوری برنامه ریزی شد که خدمت رسانی به بیماران کرونایی و غیرکرونایی کاملا شفاف باشد.

بیشتر بخوانید

کاهش ۵۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان قائم (عج) مشهد

او با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد یک برنامه جامع برای موضوع آموزش هستیم که اگر موج بعدی رخ داد بتوانیم موضوع آموزش را به شکل جدی ادامه دهیم تا آموزش دانشجویان به دلیل شرایط موج دچار خدشه نشود و بدانیم چه تخت هایی را به عنوان تخت آموزشی استفاده کنیم ، تصریح کرد: آموزش دانشجویان نباید دچار خدشه شود از همین رو برنامه ریزی بلند مدت خواهد بود چرا که دانشجویان امروز، فردا در سیستم درمانی کشور مشغول به کار می‌شوند بنابراین نباید صرفا به نیاز امروز توجه کرد بلکه باید شرایطی فراهم شود که دانشجویان آموزش های تخصصی خود را دریافت کنند و بدانند که در شرایط پاندمی چه خدماتی می توانند ارائه کنند.

فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در پیک پنجم بسیج جامعه پزشکی نیز خدمات خوبی به بیماران ارائه کرده است، تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی در موضوعات میز خدمت، حضور همیاران سلامت در بخش های بستری کرونا و ارائه خدمات درمانی و واکسیناسیون به مناطق حاشیه شهر خدمت رسانی کردند .

بدیعی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی در شرایط پاندمی ادامه دارد، اظهار کرد: برای خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی در بیمارستان‌های قائم(عج)، امام رضا(ع)،  ام البنین(س)، منتصریه و امید و بیمارستان‌های روان پزشکی ابن سینا و حجازی ادامه دارد .

او با اشاره به اینکه در بیمارستان امید به دلیل پرهیز از حضور بیماران کرونایی در جوار بیماران سرطانی ، هیچ بیمار کرونایی پذیرش نشد، افزود: بیمارستان‌های منتصریه ، ابن سینا و حجازی هم از جمله بیمارستان‌های پاک در شرایط پاندمی بودند که از پذیرش بیمار کرونا معاف بودند.

فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نظم و هماهنگی بسیاری برای ارائه خدمت همزمان به بیماران کرونایی و غیر کرونایی در نظر گرفته شده است و تمام این تجربیات به صورت مکتوب در اختیار قرارگاه قرار می گیرد تا در صورت لزوم آیندگان از آن بهره ببرند.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موج پنجم کرونا خدمات رسانی خدمت رسانی به بیماران بیماران کرونا بیماران کرونایی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان