Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:32:50 GMT

واحد‌های مسکونی مقاوم جایگزین کپر می شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۷۱۷

واحد‌های مسکونی مقاوم جایگزین کپر می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین بنی ابراهیمی بخشدار مرکزی شهرستان ریگان در بازدید از روستای کپری الله آباد این شهرستان گفت: در مرحله نخست، ۱۵ واحد مسکونی مقاوم در روستای کپری الله آباد جایگزین کپر می‌شود.

او از تخصیص زمین از سوی بنیاد مسکن برای انجام ساخت و ساز در این منطقه خبر داد و افزود: تا کنون در ریگان ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مقاوم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی ابراهیمی در ادامه به برق رسانی و آبرسانی به این روستا اشاره و تصریح کرد: کار لوله گذاری و نصب تجهیزات در این روستا شروع شده است.

او اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هجوم شن‌های روان به این روستا طرح نهال کاری در حال انجام است.

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد و از نظر محرومیت دارای بالاترین ضریب محرومیت (ضریب ۹) است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کپرزدایی واحدهای مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود