Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رحیم فلاح زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پهنای باند دیتای همراه اول در مراکز روستایی حسن آباد اندیکا، سلطان آباد رامهرمز، شهرک قدس شوش و کاشکلی وده کهنه موزرم ایذه توسعه و ارتقا یافت.

وی گفت: این عملیات با تامین تار فیبر نوری، تامین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول و برقراری لینک‌های یک گیگ جدید و همچنین با برگردان پهنای باندهای۱۰۰M به یک گیگابایت از مرکز موبایل اهواز به سمت مراکز شهرستان‌های ذکر شده انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح زاده ادامه داد: با اجرای این طرح پهنای باند شبکه تلفن همراه در مراکز روستایی ذکرشده  با افزایش پهنای باند بیش از چهار برابر تا سقف یک گیگابایت توسعه یافت.

 مدیر مخابرات منطقه خوزستات افزود: با افزایش پهنای باند، ضمن پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، مشترکان اپراتور اول در مراکز ذکر شده از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.

گفتنی است با شیوع کرونا و مجازی شدن بیشتر فعالیت‌ها، توسعه بستر شبکه ارتباطی در خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.

پنج‌ میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند.

برچسب‌ها همراه اول ارتباطات خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همراه اول ارتباطات خوزستان همراه اول ارتباطات خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی