Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ‏خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اولین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در مجموع شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۹۹،  رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر را کسب کرده است.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ۵۹۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی گروه سنی هدف برای فعالیت‌های سوادآموزی ۱۰ تا  ۴۹ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منافی با اشاره به اینکه در سرشماری سال ۹۵ نرخ باسوادی استان ۹۰.۷ بود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سال ۹۸ نرخ باسوادی استان به ۹۲.۸ رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: در گروه سنی ۱۰ الی ۴۹ سال شهرستان نقده در رتبه اول با نرخ باسوادی ۹۳.۳ و شهرستان اشنویه در رتبه آخر با نرخ باسوادی ۸۱.۷ درصد است.

 

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ با سوادی آذربایجان غربی آموزش و پرورش ارومیه آذربایجان غربی نرخ باسوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی