Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ « بهزاد عبدیان » گفت: در پی تماس تلفنی خانمی مبنی بر اینکه ساعاتی پیش جهت عزیمت به منزل یکی  اقوام از فرودگاه امام سوار خودرو شدم و بواسطه کسی که فارسی می توانست صحبت کند منظورم را به راننده خودرو گفته که  من را به آدرس مد نظر در تهران ببرد.

ولی متاسفانه ایشان  من را به بومهن  برده و در داخل اتاق یک خانه من را زندانی کردند  و من نیز از نبود آنها از فرصت استفاده کرده و از آنجا فرار کردم  و در داخل کیف من مقدار دو هزار دلار ویک عدد گوشی  بوده که آنها  را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن آفریقایی در خلوتگاه مردان بومهن گرفتار شد

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدیان تصریح کرد: کارآگاهان  پلیس آگاهی  با پیگیری های متعدد وانجام تحقیقات سرنخ هایی از متهمان  دریافت نمودند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که دونفر بودند  در یک عملیان ضربتی دستگیر شدند  و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف خود اعتراف کدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس  در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ : از شهروندان می خواهیم در  هنگام  مواجهه  با  خودروها وراکبین موتور سیکلت های مشکوک از آنها فاصله گرفته و  مراتب را سریعا" از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرودگاه امام دلار زن آفریقایی اخبار حوادث دلار پردیس سرقت به عنف زن آفریقایی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت لیندا کیانی بازار آزاد ماشین عاشقانه همسرش فیلم ستاره فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان