Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:08:51 GMT

آشنایی با انواع قهوه فروشی و کافه قهوه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۲۲۰

آشنایی با انواع قهوه فروشی و کافه قهوه

در صورتی که شما نیز برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال یک مکان دنج و آرام می باشید ما به شما نوشیدن یک فنجان قهوه در بهترین قهوه فروشی شهرتان را پیشنهاد می کنیم. ما در پی جو بهترین قهوه فروشی های شهر شما را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پی جو، از دیرباز تا به اکنون، قهوه فروشی‌ ها که امروزه بیشتر با نام کافه قهوه نام برده می ‌شوند؛ محلی برای قرارهای دوستانه و حتی جلسات کاری محسوب می ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک تا اسم یک دورهمی گرم و ساده در بیرون از منزل و یا محل کار شنیده می‌ شود؛ کافی شاپ و کافه قهوه جز اولین گزینه ‌ها در ذهن می ‌آید. حال اگر شما هم قصد دارید با دوست و یا همکار خود و یا به تنهایی به یک مکان دنج و گرم بروید؛ به بهترین کافی شاپ شهر خود رجوع کنید و با صرف قهوه، اوقات خوشی را سپری نمایید.

انواع خدمات قهوه فروشی ها و کافه قهوه ها

قهوه یکی از محبوب ‌ترین و قدیمی‌ ترین نوشیدنی ‌های گرم است که در هر نقطه از دنیا، طرفداران زیادی دارد. به جرات می‌ توان گفت که هیچ کافی شاپی پیدا نخواهید کرد که در لیست منوی خود، قهوه نداشته باشد. در واقع ارائه و سرو انواع قهوه در کافی شاپ ‌ها جز اصلی ‌ترین خدمات کافه محسوب می‌ شود. البته علاوه بر قهوه، کافی شاپ‌ ها باید انواع نوشیدنی ‌های گرم مثل چای، چای ماسالا، چای سبز، انواع دمنوش و انواع نوشیدنی ‌های سرد مانند آبمیوه‌ ها، شیک ‌ها، معجون‌ ها، ویتامین ‌ها و همچنین انواع کیک‌ ها، از جمله کیک شکلاتی، کیک دارچین، کیک سیب، کیک هویج، کیک نسکافه ای، کیک رژیمی و خوراکی ‌های دیگر را در لیست منوی خود قرار بدهد. تا مشتریان در صورت تمایل در کنار سرو قهوه، بتوانند کیک سفارش بدهند و یا از خوردن معجون و یا شیک‌ ها لذت ببرند. در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی می‌کنیم که در آن کافه در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را می توانید مشاهده نمایید.

آشنایی با انواع قهوه در قهوه فروشی ‌ها

قهوه‌ هایی که در کافه قهوه‌ ها و کافی شاپ‌ ها تهیه می‌ شود؛ انواع مختلفی دارد. البته باید بگوییم که علت اصلی تفاوت در طعم انواع قهوه به نحوه دم کردن آن‌ ها بستگی دارد. اما برای بسیاری از افراد پیش آمده که در زمان انتخاب قهوه دچار سردرگمی می‌شوند و نمی ‌دانند دقیقا کدام مدل قهوه را سفارش دهند. به همین دلیل لازم دانستیم در ادامه شما را با انواع قهوه آشنا کنیم تا بعد از آن با آگاهی بیشتری قهوه ی مورد نظر خود را در قهوه فروشی انتخاب و سفارش دهید. لیست قهوه فروشی در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را می‌توانید در سایت پی جو مشاهده نمایید.

انواع خدمات قهوه فروشی ها و کافه قهوه ها

قهوه ترک

معروف ‌ترین قهوه در قهوه فروشی ‌ها، قهوه ترک می باشد. این نوشیدنی گرم به وسیله قهوه جوش‌ های عادی بر روی اجاق گاز درست شده و در آخر یک لایه کف بر روی سطح آن ایجاد می ‌شود.

قهوه فرانسه

قهوه فرانسه با دستگاه قهوه ساز دم می ‌شود. بعد از دم کشیدن، آن را از صافی رد کرده و همانند چای رقیق و بدون کف می ‌شود.

قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو با دستگاه اسپرسو آماده می ‌شود. برای تهیه آن، آب با فشار بالایی از دانه‌ های قهوه عبور و عصاره آن خارج می‌ شود.

کافه لاته

کافه لاته یکی از محبوب ‌ترین انواع مدل های قهوه‌ محسوب می ‌شود. در این نوشیدنی گرم علاوه بر قهوه، از شیر بخار داده شده نیز استفاده می ‌شود.

کاپوچینو

یکی دیگر از انواع قهوه‌ در قهوه فروشی‌ ها، کاپوچینو است. این نوشیدنی گرم از سه لایه اسپرسو، شیر بخار داده شده و شیر کف دار و پف دار همراه با قهوه تشکیل شده است.

موکاچینو

قهوه موکاچینو یا همان قهوه موکا همان کافه لاته است اما یک لایه پودر شکلات یا شربت به فنجان اضافه شده و یا حتی بر روی سطح آن کمی خامه قرار داده می ‌شود.

معرفی کافه و قهوه فروشی در سایت پی جو

این ‌ها معروف ترین انواع قهوه در کافه شاپ ها می ‌باشد. اکنون در صورتی که به دنبال بهترین کافه در شهر خود می‌ گردید؛ سایت پی جو به عنوان بزرگترین مرجع معرف بهترین کافه و قهوه فروشی در شهرهای مختلف ایران می تواند به شما کمک کند. بهترین کافی شاپ و قهوه فروشی‌ ها در تمامی شهرهای ایران همراه با آدرس دقیق و شماره تلفن درج شده است.

قهوه ترک

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قهوه ترک قهوه فروشی سایت پی جو قهوه فروشی کافه قهوه انواع قهوه سایت پی جو کافی شاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به فیلم منتشر شده از صحبت های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد که گفته بود: یکسری نارضایتی های مقطعی در اقتصاد وجود دارد که با روی کار آمدن دولت فعال و برنامه‌ریز و با یک حرکت علمی و جهادی بزرگ تا شش ماه قابل رفع است، نوشت:

مطالب بالا را آقای احسان خاندوزی، چندهفته قبل از آنکه از سوی آقای رئیسی به سمت وزارت اقتصاد منصوب شود، سروده است!

بیان این جملات، از سه حال خارج نیست:

۱- بازی سیاسی به نمایندگی از جناحی که الان از بانیان وضع موجود است

۲- توهم

۳- تحلیل و پیش بینی نادرست

هریک از این سه، دلیل بر تصمیم رئیس جمهور برای برکناری اش نیست؟

اگر می بینید کنار گذاشته نمی شود، علتش را در سود کسانی ببینید که اجازه تصمیم درست به رئیس جمهور نمی دهند.

فیلم کامل صحبت های خاندوزی را در ادامه ببینید:

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899029

دیگر خبرها

  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید