Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیامدهای طوفان سهمگین آیدا همچنان در ایالت‎های آمریکا قابل مشاهده است وشمار قربانیان این حادثه نیز افزایش یافته است. خبرگزاری میزان - در حالی که بسیاری از مردم شمال شرقی آمریکا امیدوار بودند افرادی که در سیلاب ناپدید شدند، پیدا شوند، شمار کشته شدگان طوفان آیدا همچنان رو به افزایش است.   به گزارش «رویترز»، این در حالی است که نزدیک به ۶۰۰ هزار مشترک در ایالت لوئیزیانا با گذشت یک هفته پس از رسیدن طوفان به این ایالت هنوز با قطعی برق روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    طوفان آیدا در ۲۹ آگوست به عنوان یک طوفان قوی سطح ۴ به لوئیزیانا رسید و این ایالت را با باد‌های پایدار ۱۵۰ مایل در ساعت (۲۴۰ کیلومتر در ساعت) به لرزه در آورد.   بر اساس آخرین آمارها، تعداد کشته شدگان در این ایالت به ۱۳ نفر افزایش یافته است.   در ادامه این طوفان به بسیاری از بخش‌های ساحل شرقی آمریکا رسید که بر اثر آن دستکم ۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.    فرماندار جدید نیویورک در رابطه با تلفات ناشی از این طوفان، می‎گوید «تلفات انسانی بسیار زیاد بوده است.»   ایالت نیویورک به تنهایی ۱۷ مورد از تلفات را به خود اختصاص داده است؛ ۲۷ مورد نیز مربوط به ایالت نیوجرسی هستند.   بخش‌های دیگری از آمریکا نیز شاهد تلفات ناشی از طوفان آیدا بوده‎اند.       در نیوجرسی همچنان ۴ نفر مفقود هستند و اطلاعای از سرنوشت آن‌ها در دست نیست.   دیگر جان باختگان در کنتیکت و مریلند ثبت شده‎اند.   پیش بینی می‌شود وصل شدن کامل برق در همه مناطق ایالت لوئیزیانا، به دلیل آسیب گسترده به زیرساخت‌ها حتی تا ۳ هفته به طول انجامد. بیشتر بخوانید: سقوط بالگرد نظامی در کالیفرنیا/ افزایش تلفات طوفان «آیدا» تیراندازی در ۳ ایالت آمریکا با چند کشته و مجروح تیراندازی در فلوریدا   یک تفنگدار دریایی سابق آمریکا مجهز به جلیقه ضد گلوله صبح یکشنبه (به وقت محلی)، ۴ نفر را از جمله یک نوزاد، مادر و مادربزرگ را در خارج از شهر لیکلند در ایالت فلوریدا با شلیک گلوله به قتل رساند.     کلانتر این شهر، این حادثه را تیراندازی ناشی از خشم زیاد، توصیف کرد. 

عامل تیراندازی به نام «برایان ریلی» که ۳۳ سال سن دارد در ادامه به تبادل آتش با نیروی پلیس پرداخت.

او در ادامه تسلیم پلیس شد، اما زمانی که در بیمارستان به سر می‌برد قصد داشت تا اسلحه یکی از افسران پلیس را برداشته و از آن استفاده کند.

      افرادی که در این تیراندازی کشته شدند یک مرد ۴۰ ساله، یک زن ۳۳ ساله، یک نوزاد ۳ ماهه و یک زن ۶۲ ساله هستند.       رئیس پلیس این شهر می‎گوید «عامل تیراندازی ۴ نفر را کشته و قصد کشتن افسران ما را نیز داشت.»   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن طوفان آیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، طوفان سهمگین در هر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته از جمله یک کودک بر جای گذاشت.

کد خبر 847903 برچسب‌ها خبر مهم طوفان ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل