Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد نوشادی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر اظهار داشت: در ایام محروم شاهد برگزاری مراسم و برنامه‌های باکیفیتی در سطح استان بوشهر بودیم.

وی با اشاره به دغدغه مسئولین هئیت‌ها و جوانان هیئتی بیان کرد: برخی از مسئولان هیئت‌ها با توجه به وضعیت کرونای جهش یافته، نسبت به برگزاری مراسم محرم ابهاماتی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: ملاک ما در وهله اول تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا بود و در همین راستا نگاه ویژه‌ای به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته‌ایم.

نوشادی ادامه داد: فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند و بنده هر چه آن‌ها لازم بدانند مراعات خواهم کرد، توصیه و تأکید من به همه عزاداران، هیئت‌ها، منبری‌ها و مداحان نیز این است که ضوابط ستاد ملی کرونا باید رعایت شود، نصب‌العین شورای هیئت‌های مذهبی کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همه هیئت‌های عزاداری و بانیان مجلس در راستای تحقق این رهنمون ارزشمند حرکت کرده و مراسم، برنامه‌ها و عزاداری محرم در نقاط مختلف کشور از جمله استان بوشهر با رعایت کامل مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: مراسم، برنامه‌ها و عزاداری محرم در استان بوشهر با رعایت کامل مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 5298218

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای هیئت های مذهبی کشور بوشهر نوشاد نوشادی ستاد ملی مقابله با کرونا محرم 1400 ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر اردبیل خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان گرگان شیوع کرونا کرمانشاه دولت سیزدهم کمک مومنانه مجلس شورای اسلامی عکس استانها هیئت های مذهبی استان بوشهر هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳، گفت: درباره جداول ۱۴ و ۲۱ که مربوط به نرخ ارز است، ابهام وجود دارد. ما همین بحث را در حوزه دارو هم داریم و باید مشخص شود که مبنای نرخ ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی یا ۴۲۰۰ تومانی چیست، چرا که در این صورت مبلغ ریالی متفاوت می‌شود.

وی بیان کرد: طبق توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه، به جای ۷۴ همت در جدول هدفمندی باید ۱۸۰ همت با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان پیش‌بینی شود، مگر آنکه بخواهیم سطح خرید و پشتیبانی از دارو را کاهش دهیم که این به معنای گران‌ شدن دارو است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت ۱۸۰ همت برای دارو پیش‌بینی نکند، وضعیت  مانند سال گذشته می‌شود که ارز تامین نشد یا یارانه تسعیر جبران ریالی نمی‌شود و نتیجه آن هم مشکل در بازار دارو است. دارو، کالاهای مصرفی پزشکی و شیرخشک مهم است که باید با سیاست‌های جبرانی ارز آن را تامین کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

«داوود منظور» رئیس سازمان برنامه و بودجه در این مورد، توضیح داد: دولت مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو را به صورت یارانه‌ای تامین می‌کند که در قالب جدول هدفمندی آمده است. عددی که امسال پیش‌بینی شده نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: مبنای ما برای تامین ارز دارو، نرخ مصوب کالاهای اساسی است که تصویب شده دارو و کالاهای اساسی با نرخ ارز ترجیحی تخصیص پیدا کند که این نرخ توسط کارگروهی که در قانون آمده، تعیین می‌شود. باید بانک مرکزی مابه‌التفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی را به داروخانه و شرکت‌های پخش دارو و تولیدکنندگان دهد و قسمت دوم مربوط به مابه‌التفاوت نرخ ارز است، بر این اساس ما سازوکار سال گذشته را برای دارو امسال هم اجرا می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نظر منابع پیش‌بینی شده حدود ۷۵ همت امسال آمده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته که کفایت می‌کند و می‌توانیم بازار دارو را با همین رقم مدیریت کنیم. مدیریت یارانه دارو مانند بازار آرد و گندم از اولویت‌های اصلی دولت است. سال گذشته عملکرد ما در مدیریت دارو مثبت، موثر و قابل دفاع بود و امسال هم منابعی را پیش‌بینی کردیم که طبق آن پیش می‌رویم.

کد خبر 6092859 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است