Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۱۰ مرکز در استان برای واکسینه کردن معلمان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: تاکنون ۹۰ درصد از معلمان دُز اول واکسن را دریافت کردند و دُز دوم نیز اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه از اول مهرماه آموزش به صورت مجازی شروع شده و در ادامه نیز سال تحصیلی اقتضایی خواهد بود، افزود: تاکنون برگزاری سال تحصیلی به صورت حضوری، نیمه حضوری، ترکیبی و یا غیر حضوری اعلام نشده و مبنای تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بازگشایی مدارس

دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه پیشنهاد شده تا ۲۵ شهریور در سامانه سیدا تمامی ثبت نام‌ها، کلاس بندی و صدور ابلاغ معلم‌ها انجام شود و از ۲۵ شهریور انتقال کلاس بندی به سامانه شاد اتفاق خواهد افتاد، گفت: باید امسال بازمانده از تحصیل کمتری داشته و در مناطق کم جمعیت بتوانیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم که البته این مهم منوط به ابلاغیه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.

دستورانی با بیان اینکه در اول مهرماه، به صورت نمادین سال تحصیلی در یکی از مدارس استان آغاز و زنگ تحصیلی به صدا درخواهد آمد، گفت: در قالب پروژه مهر در سطح استان، توزیع کتاب درسی، ثبت نام، هدایت تحصیلی، کلاس بندی و احصا و رفع موانع و مشکلات انجام شد همچنین تسهیل فرصت یادگیری با کیفیت در گام دوم انقلاب، شعار سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در استان سمنان است.

وی افزود: ۳۰۰ مدرسه با جمعیت دانش آموزی تحت پوشش ۵۰ تا ۷۰ نفر در استان وجود دارد که توجه به مدارس با جمعیت دانش آموزش کمتر در راستای بازگشایی احتمالی مدارس به صورت حضوری در این مناطق باید در اولویت باشد.

کد خبر 5298282

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان واکسیناسیون کرونا استانداری سمنان ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر اردبیل خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان گرگان شیوع کرونا کرمانشاه دولت سیزدهم واکسیناسیون کمک مومنانه خراسان رضوی استان سمنان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است