Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نظری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به دولت به‌ عنوان اولویت دولت سیزدهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان گفت: سفربه ۲ استان پر از مشکلات پس از رای اعتماد مجلس به کابینه سیزدهم نشان می‌دهد که آیت الله رییسی در راستای منویات مقام معظم رهبری و همراستا با اراده مردم حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری با اشاره به بحث‌ها و شایعات فضای مجازی در خصوص انتخاب استاندار مرکزی گفت: تا کنون جلسه رسمی و منسجمی برای انتخاب استاندار برگزار نشده و فقط نشست‌هایی با وزبر کشور، مجمع نمایندگان استان، برخی اعضای مجمع و نماینده ولی فقیه در استان نسبت به شناسایی ظرفیت‌های موجود برای معرفی سکانداری دولت برگزار شده است.   
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: نیروی جهادی، انقلابی و با انگیزه که به دنبال پشت میزنشینی نباشد و بر مشکلات جامعه اشراف داشته باشد، از  ویژگی‌های انتخاب استاندار مرکزی است.
نظری ادامه داد: با برخی از گزینه‌هایی که دارای این ویژگی‌ها هستند برای تصدی استانداری صحبت شده و کسی که بیشترین نزدیکی را با گفتمان آیت الله رییسی داشته باشد، به‌ عنوان استاندار به وزارت کشور معرفی می‌شود.
وی اظهار داشت: انتظار می‌رود تا روزهای پیش رو به گزینه نهایی برای سکانداری استانداری برسیم و تصمیم گیری اصلی بر عهده وزارت کشور است و نمایندگان مجلس پیشنهاد دهنده هستند. 
رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گمانه زنی‌های منتشر شده برای تصدی استاندارمرکزی در فضای مجازی تکذیب می‌شود.  

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استان مرکزی خمین مجلس یازدهم سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان مرکزی خمین مجلس شورای اسلامی استان مرکزی خمین مجلس یازدهم دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد