Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که فرار شش اسیر فلسطینی از زندان به اصطلاح «فوق امنیتی» رژیم صهیونیستی، دروغین بودن ادعاهای اشراف امنیتی آنها را نشان داد، اما صهیونیست‌ها در تلاش برای توجیه شکست خود هستند.

یک مقام ارشد پلیس رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به نشریه «اسرائیل هیوم» گفت که اسرای فلسطینی برای فرار از زندان «جلبوع» از طریق حفر تونل، احتمالا از بیرون زندان کمک دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع امنیتی آگاه به جزئیات تحقیقات درباره نحوه فرار شش اسیر فلسطینی، ادعا کرد این ظن وجود دارد که تونلی از بیرون توسط نیروهای کمکی حفر شده و به زیر زندان رفته است.

به نوشته اسرائیل هیوم به نقل از این مقام پلیس صهیونیست، ساکنان منطقه جلبوع نیز با تایید فرار اسرای فلسطینی از زندان فوق امنیتی منطقه، می‌گویند آنها را دیده‌اند که در حال گریز بودند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها احتمال می‌دهند که شش اسیر فلسطینی هم‌اکنون در حوزه استحفاظی تشکیلات خودگردان فلسطین باشند و ممکن است به کشور اردن فرار کنند.

یک منبع اردنی نیز در گفت‌وگو با این نشریه خبر داد، تل‌آویو با امان تماس گرفته و به دولت این کشور خبر داده قصد دارد حضور نظامیان صهیونیست در مرز را بیشتر کند تا مانع فرار اسرای فلسطینی به اردن شود.

پیش از این نیز دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود «نفتالی بنت» با «عمر بار-لِو» وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره فرار اسرای فلسطینی دیدار و رایزنی کرده است (جزئیات بیشتر).

ارتش رژیم اشغالگر نیز ضمن اعلام حالت آماده‌باش در سراسر فلسطین اشغالی، تعداد زیادی از نظامیان ذخیره و بالگرد را جهت عملیات جست‌وجو برای یافتن شش اسیر فلسطینی اعزام کرد.

«تال لیف‌رام» روزنامه‌نگار اسرائیلی نیز درباره این اتفاق گفت: «فرار زندانیان از جلبوع اتفاقی است که بلافاصله سطح هشدارهای امنیتی کامل را از جنین تا غزه بالا می‌برد».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی زندان اسرای فلسطینی جلبوع اردن شش اسیر فلسطینی اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو

منابع خبری امروز (دوشنبه) از برگزاری تظاهرات خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست بار دیگر مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

این خانواده‌ها خواستار امضای فوری توافق تبادل اسرا برای آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز همچنین خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی تأکید کردند که از هر گونه اتلاف وقت برای حصول توافق جهت تبادل اسرا خودداری کند.

این خانواده‌ها گفتند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست، انجام تبادل اسراست.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: زمان برای آزادی اسرای اسرائیلی در حال اتمام است و حمله به رفح می تواند به معنای پایان زندگی آنها باشد.

«عبداللطیف القانوع»سخنگوی جنبش حماس نیز امروز تأکید کرد که شروط مقاومت، شروط غیرممکنی نیست بلکه خواسته‌های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می‌کنند و ملت فلسطین آن را تأیید می‌کند.

وی تأکید کرد که بدون تحقق خواسته‌های عادلانه ملت مبنی بر برقراری دائمی آتش‌بس، خروج نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان فلسطینی، هرگز توافقی با رژیم اشغالگر در کار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست