Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مطابق دستور هیأت رئیسه مجلس مقرر شد که ۹ کمیسیون، اعضای منتخب خود را برای حضور در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی معرفی کنند، ادامه داد: انتخابات این نفرات در ۵ کمیسیون انجام شده است و به نظر می‌رسد سایر کمیسیون‌ها نیز تا پایان این هفته نفرات انتخابی را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کمیسیون اصل ۹۰ اینجانب با انتخاب اعضا به عنوان عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی معرفی شدم، گفت: ۴ کمیسیون فرهنگی، آموزش، صنایع و اقتصادی نیز اعضای منتخب خود را برای این کمیسیون مشترک معرفی کردند.

پژمانفر افزود: بر این اساس آقایان رضا تقی پور، لطف الله سیاهکلی، علی جدی و مصطفی طاهری از کمیسیون صنایع و معادن به عنوان اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی انتخاب شدند. از کمیسیون اقتصادی نیز احمد امیرآبادی فراهانی و محمد باقری بنابی در کمیسیون مشترک حاضر خواهند بود. کمیسیون فرهنگی نیز نام آقایان غلامرضا منتظری، بیژن نوباوه‌وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی‌خواه را برای حضور در کمیسیون مشترک داده است و از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز احمدحسین فلاحی و مهرداد ویس کرمی در کمیسیون مشترک حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با مشخص شدن سایر نفرات ۴ کمیسیون باقی مانده، امیدواریم که بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده آغاز شود. در نخستین جلسه این کمیسیون، رئیس، نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون هم مشخص خواهند شد.

کد خبر 5298353 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی نصرالله پژمانفر نمایندگان مجلس حکمرانی فضای مجازی حاکمیت سایبری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل شبکه ملی اطلاعات امنیت سایبری نوآوری همراه اول عیسی زارع پور طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اینترنت مریخ فناوری نانو فیس بوک کمیسیون مشترک طرح حمایت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  • جبهه پایداری به دنبال کلید زدن «طرح صیانت جدید» در مجلس دوازدهم؟ 
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی