Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در تهران با اشاره به خبرهای بسیار خوب از حجم بالای واکسن‌های وارداتی کرونا گفت: حجم بالای واکسن‌های وارداتی در حال ورود به مدار واکسیناسیون کشور است.

به گزارش ایمنا، علیرضا زالی امروز دوشنبه در حاشیه راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کار لجستیک مطلوب‌تری برای ما فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با حفظ کرامت شهروندی و بدون ازدحام، مردم در مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند.

وی ادامه داد: تا صبح امروز پنج میلیون و ۶۱۱ هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق شد.

زالی اظهار کرد: از این تعداد کسانی که هر دو دوز را دریافت کردند، به یک میلیون و ۶۳۰ هزار نفر رسیده است.

زالی تاکید کرد: این عدد مطلوب ما نیست و باید به سرعت افزایش پیدا کند.

حسین رامندی رئیس بیمارستان نیکان سپید گفت: این مرکز ظرفیت روزانه واکسیناسیون تا سه هزار دوز را دارد.

وی ادامه داد: اگر واکسن مورد نیاز تأمین شود می‌توان ظرفیت این مرکز را افزایش داد.

رامندی از دست اندرکاران تقاضا کرد که پشتیبانی مناسب واکسن از این مرکز انجام گیرد.

وی گفت: در صورت فراهم بودن واکسن، امکان راه اندازی شیفت عصر (تا ساعت ۲۰) این مرکز وجود دارد.

رامندی افزود: در حال حاضر سه واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا در این مرکز وجود دارد. البته آسترازانکا برای کسانی است که می‌خواهند دوز دوم را تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرایند واکسیناسیون کمتر از ۱۵ دقیقه برای افراد انجام می‌شود و پس از تزریق هم به مدت ۱۰ دقیقه در این محل می‌مانند تا عوارضی نداشته باشند.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید امروز راه اندازی شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 520029

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دکتر زالی واردات واکسن کرونا به ایران عوارض واکسن های خارجی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور وقوع رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: امروز (۱۶ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این روز بیشینه بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل زنجان و گیلان خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنج شنبه (۲۰ اردیبهشت) در شمال شرق شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب، سه شنبه و چهارشنبه در غرب مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا زنجان با کمینه ۶ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۴ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا 
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان