Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فرار اسیران فلسطینی از زندان این رژیم را خطرناک خواند. در همین حال برخی منابع عبری از احتمال ورود اسیران فراری به اردن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اماراتی العین، دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی طی دیدار با عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی این رژیم فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع را "خطرناک" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار تحرک همه نهادهای امنیتی اسرائیل شد.

در این بیانیه آمده است که بنت از آخرین اطلاعات در مورد عملیات جستجو و تحقیق دربار فراریان فلسطینی مطلع می‌شود و در صورت نیاز مشورت‌هایی را انجام خواهد داد.

بارلیو نیز گفت که عملیات فرار بسیار دقیق برنامه ریزی شده بود و ممکن است از خارج کمک گرفته شده باشند.

وی افزود: ما درحال حاضر درحال تحقیق هستیم. علاوه بر احتمال عبور افراد فراری از مرز، احتمال باقی ماندن آنها در منطقه و برنامه ریزی برای انجام حمله وجود دارد. برآورد شخصی من این است که این احتمال کمتر است، اما همه احتمالات را در نظر خواهیم گرفت.

در همین حال، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای ارتش به همراه شاباک و اداره زندان‌ها در جستجوی اسیران فراری فلسطینی از زندان جلبوع هستند.

وی افزود: چندین واحد هوایی نیز به شناسایی اختصاص یافته است.

ادرعی ادامه داد: نیروهای ارتش اسرائیل در منطقه کرانه باختری مستقر شده‌اند.

بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم اشغالگر هم اعلام کرد که سربازان بیشتری را برای نظارت بر مرزها و نقاط تماس با فلسطینی‌ها مستقر کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی چهار گردان سرباز و یگان‌های ویژه را برای کمک به منظور تعقیب اسیران فلسطینی فراخوانده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، ارتش روی تقویت نیروهایش در منطقه گذرگاه الجمله کار می‌کند و تعدادی ایست بازرسی در تمام مناطق جنین مستقر کرده است. همچنین نیروهای زیادی از ارتش، پلیس، پلیس گارد مرزی عملیات جستجوی با کمک‌ هوایی را برای تعیین مکان اختفای شش اسیر گریخته انجام می‌دهند.

فرار شش اسیر فلسطینی از زندان مذکور به تیتر رسانه‌های عبری زبان تبدیل شد و کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از یک منبع عالی رتبه صهیونیست اذعان کرد که یک "شکست تکان دهنده" برای تل‌آویو رخ داده است این شکست دقیقاً برابر با شکستی است که ارتش اشغالگر اسرائیل در جنگ اکتبر ۱۹۷۳ متحمل شد.

رسانه‌های عبری زبان دیگر به نقل از منابع امنیتی مطلع اعلام کردند: جستجوی زندانیان فراری حول دو احتمال اصلی می‌چرخد: اول اینکه زندانیان به اردوگاه جنین رفته باشند، دوم اینکه آنها تصمیم به فرار به اردن گرفته باشند، چراکه زندان محل فرار به مرزهای اسرائیل و اردن نزدیک است.

یک منبع امنیتی صهیونیستی نیز گفت که ممکن است اسیران فراری از یکدیگر جدا شده و برخی از آنها وارد اردن شده باشند.

همزمان با این رویدادها، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی جزئیاتی از فرار اسیران فلسطینی از زندان را منتشر کرد و این اتفاق را خطرناک خواند.

این شبکه افزود، این فرار از بال شماره ۲ در نزدیکی دیوار زندان رخ داده، جایی که عناصر نگهبانی زندان متوجه نبود تعدادی از زندانیان در ساعت یک بامداد شدند.

براساس گزارش این شبکه، آنها یک ساعت پس از نبود اسیران تونلی که سال‌ها این اسیران آن را حفر کرده‌ بودند، یافتند. خودروهایی نیز در نزدیکی زندان منتظر آنها بودند تا آنها را از منطقه دورتر ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی اسیران فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالا شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که با وجود آغاز عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از دیرالغصون، بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال تخریب این خانه و شخم‌زدن آن هستند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن خودروهای امدادی و رسانه‌های خبری به خانه محاصره‌شده در دیرالغصون شده‌اند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این یورش به سوی خبرنگاران حاضر در محل آتش گشودند.

برخی منابع به الجزیره گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش به دیر الغصون با ۵۰ جنگ‌افزار این روستا را به محاصره درآورده و ممنوعیت رفت‌وآمد را به اجرا درآورده است.

گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه طولکرم نیز از درگیری مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درجریان یورش نظامیان صهیونیست به دیرالغصون خبر داد.

از سوی دیگر، منطقه‌های دیگر کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت فلسطینیان بود به گونه‌ای که ۵ فلسطینی در شهرک «سبسطیه» واقع در شمال غرب نابلس و ۳ نفر دیگر نیز در «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

گفتنی است بامداد امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری یورش بردند و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که این درگیری‌ها در پی محاصره یک خانه در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست به وقوع پیوسته است.

یک منبع وابسته به گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که مبارزانی که در داخل این خانه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند از مبارزان قسام هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز مدعی شدند که افراد محاصره‌شده در این خانه در نوامبر گذشته طی عملیاتی ضدصهیونیستی یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده‌اند.

کد خبر 6096378

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است