Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – استاندار گلستان در جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی بر توسعه دولت الکترونیک تأکید کرد و گفت: توسعه و تقویت دولت الکترونیک به سلامت کارکنان کمک و زمینه‌های فساد اداری را رفع می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ظهر امروز بیست و دومین جشنواره شهید رجایی در استان گلستان با شعار " توسعه دولت الکترونیک ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی" با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حق شناس در این جلسه اظهار داشت: دستاوردهای نظام اسلامی ما در 43 سال گذشته ناشی از تلاش و خدمت همه کارکنان و کارمندان در دستگاه‌های اجرایی بوده که این امر شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی، سرمایه اصلی هر جامعه برای دست یابی به توسعه و پیشرفت است، گفت: بخشی از پیشرفت‌های قابل توجهی که در دولت‌های مختلف در کشور اتفاق افتاده، به طور قطع ناشی از بهره وری نیروی انسانی در بدنه اجرایی دستگاه‌هاست.

استاندار گلستان توسعه دولت الکترونیک را یک ضرورت برشمرد و  افزود: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ارتقا و توسعه دولت الکترونیک، شفافیت است که هم مردم و هم خود مدیران و کارکنان سازمان‌ها و دستگاه‌ها از آن منتفع خواهند شد.

وی ادامه داد: توسعه دولت الکترونیک زمینه فساد اداری را از بین خواهد برد و برای همین همه باید تلاش کنند تا خدمات و اقدامات دستگاه‌ها در قالب دولت الکترونیک به جامعه عرضه شود.

استان برتر گمرک جمهوری اسلامی در جشنواره شهید رجایی معرفی شدپست‌بانک‌ایران بعنوان "برترین بانک دولتی" در جشنواره شهید رجایی برگزیده شدادغام مراسم انتخاب کارمند طراز انقلاب با جشنواره شهید رجایی تکذیب شد

حق شناس تأکید کرد: نظام اداری کارآمد موجب تقویت بخش خصوصی می‌شود و البته ارتقا بهره وری منافع مردم را به همراه دارد و باید دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام ویژه‌ای بر اجرای دولت الکترونیک داشته باشند.

وی درباره برگزاری جشنواره شهید رجایی نیز گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است و جشنواره شهید رجایی فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خدمات و فعالیت‌های کارمندان دستگاه‌ها است.

در پایان این جشنواره دستگاه‌های اجرایی برتر استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و از آنها تقدیر شد. برهمین اساس در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ادارات هواشناسی، استاندارد و امور اقتصاد و دارایی استان رتبه‌های برتر را کسب کردند. همچنین در شاخص‌های عمومی ادارات کل ثبت احوال و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دست آوردند.

همچنین در شاخص‌های گروه‌ عمومی و قضایی نیز ادارات کل فنی و حرفه‌ای، امور مالیاتی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، بیمه سلامت و منابع طبیعی و آبخیزداری استان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

علاوه براین براساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، ادارات کل دامپزشکی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز به عنوان دستگاه‌های خدماتی برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه دولت الکترونیک جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد

بهروز محبی، عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس در مورد رتبه دوم ایران در بحث رشد اقتصادی در بین ۲۰کشور برتر دنیا از لحاظ رشد اقتصادی ، گفت: در سال اول دولت تراز تجاری مثبتی داشتیم چهار میلیارد دلار ارزاوری برای کشور داشتیم که این حاصل تلاش‌های شبانه روزی دولت بود.

این عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: دیپلماسی منطقه ای و اقتصادی دولت یکی از برنامه های دولت بود که اقدامات  مثبتی در این زمینه انجام شد. پیوستن به قراردادهای  منطقه ای مثل بریکس، شانگهای و اوراسیا تاثیر مثبتی بر تقویت ارتباطات تجاری ما داشته است که باید تقویت شود چرا که قطعا در آینده اثرات مثبت خودش را بیشتر از زمان فعلی دارد. به کارگیری سیاست های فعال و هوشمندانه در بازار جهانی انرژی رویکرد بسیار مثبتی بوده است که ما انجام دادیم و توسعه تجارت انرژی ایران با پیگیری صدور خدمات فنی و مهندسی و توان دانش بنیان کشور در جهت بازسازی پالایشگاه های مستهلک شده در کنار عضویت در بریکس و پیوستن به پیمان شانگهای زمینه ساز اصلی رشد اقتصادی کشور در سال گذشته شده است و امسال باید با مشارکت مستقیم مردم در جهش تولید نفت و گاز، این رویکرد تداوم داشته باشد.

محبی بیان کرد: پیوستن ما به بریکس و شانگهای تغییرات اساسی در اقتصادمان بوجود آورده است اما باید این قبیل اقدامات تداوم داشته باشد و تبدیل به ارتباطات رسمی طرفینی شود.

این عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: رشد ما در بحث فروش نفت گاز، صدور خدمات فنی و مهندسی و بازسازی پالایشگاههای نیمه فعال کشورهای همراه و همسو با ما بسیا خوب بوده است و عمده رشد اقتصادی مان نیز از همین حوزه ها حاصل شده است.

محبی خاطر نشان کرد: دولت زمینه ها را فراهم کرده است  که رشد اقتصادی بهتری را تجربه کنیم تا عقب افتادگی هایمان در دهه های گذشته را نیز جبران کنیم.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری