Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بیژن ذوالفقارنسب» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به پیروزی یک بر صفر ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: تنها نکته‌ امیدوار کننده تیم ملی در این دیدار، کسب پیروزی و سه امتیازی بود و گرنه تیمی که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به زمین رفت با آن تیم که در منامه حریفان را یک به یک مغلوب کرد، زمین تا آسمان تفاوت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌خواهم اسم بیاورم اما چند بازیکن ما عملکرد چندان خوبی نداشتند. آنها به زمان نیاز دارند تا بتوانند به هماهنگی برسند.

این مربی باتجربه تصریح کرد: تیم ملی در بازی مقابل سوریه متوسط بود و باید برای مسابقات آینده کیفیت فنی خود را افزایش دهد تا خود را به عنوان مدعی صعود مطرح کند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم با این روند مقابل عراق به میدان برویم به مشکل خواهیم کرد، تاکتیکی و چیدمان تیم ملی باید تغییر پیدا کند.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: به طور حتم بازی با عراق می‌تواند تاثیر مهمی در صعود ایران به جام جهانی داشته باشد و باید در این مسابقه در تمامی مناطق هماهنگ بوده و کوچک‌ترین اشتباهی نداشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 22:30  دقیقه فردا شب (سه‌شنبه) دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام‌جهانی برابر عراق برگزار می‌کند. این دیدار در دوحه قطر انجام می‌شود.

برچسب‌ها ورزشگاه آزادی بیژن ذوالفقارنسب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی بیژن ذوالفقارنسب ورزشگاه آزادی بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی

به گزارش "ورزش ‌سه"، افغانستان، عراق، قرقیزستان و ویتنام 4 تیمی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر رقبای خود که به ترتیب تاجیکستان، تایلند، ایران و ازبکستان بودند شکست خوردند تا رویاپردازی آنها برای قهرمانی از بین برود.

با این حال و با توجه به اینکه رقابت‌های امسال جام ملت‌های آسیا تعیین کننده سهمیه جام جهانی پیش رو هم هست، 4 سهمیه آسیا مشخص شدند و از سوی دیگر با توجه به حضور ازبکستان در فینال که میزبان مسابقات جام جهانی در سال 2024 به شمار می‌رود، یک سهمیه دیگر هم آزاد شد تا 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش کنند.

ساعاتی پیش دو دیدار اولین مرحله پلی آف طبق قرعه کشی از پیش تعیین شده برگزار شد. عراق به مصاف افغانستان رفت و ویتنام هم با قرقیزستان مسابقه داد. 

در مسابقه اول عراق با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 5 بر 3 مقابل افغانستان که اولین حضورش را با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی‌اش در رقابت‌ها تجربه می‌کند، به برتری رسید و در دیگر دیدار هم ویتنام با نتیجه 3 بر 2 از قرقیزستان شکست خورد.

با نتایج کسب شده حالا روز جمعه دو تیم افغانستان و قرقیزستان در پلی آف سوم به مصاف هم می‌روند و برنده آنها پنجمین و آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2024 فوتسال را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی