Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی‌احسان خویشوند بعد از امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا در شهرستان نهاوند خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین واکسن وجود ندارد.

وی گفت: برخلاف تبلیغات سوء برخی مغرضان مبنی بر کمبود واکسن در کشور، خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و از مردم نیز می‌خواهیم به این شایعات توجهی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند تأکید کرد: از تمام واجدان شرایطی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده‌اند دعوت می‌کنیم در اسرع وقت با مراجعه به مراکز هفده‌گانه نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۲ درصد واجدین شرایط در نهاوند واکسینه شده‌اند و حدود ۶۵ هزار نفر واکسن دریافت کرده‌اند گفت: حدود ۴۳ هزار نفر از این تعداد دز اول را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز دز دوم را زده‌اند.

خویشوند افزود: در بین گروه‌های مختلف سنی که تاکنون به مراکز واکسن کووید ۱۹ مراجعه کرده‌اند، افراد ۸۰ سال به بالا بیشترین فراوانی را در بین تمام نفرات واکسینه شده به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر علاوه بر گروه‌های سنی قبلی، متولدین سال ۱۳۶۰ و پائین تر نیز برای تزریق واکسن اعلام شده‌اند که لازم است به پایگاه‌های تجمیعی و یا مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند در پایان گفت: همانگونه که قبلا هم اعلام شده تزریق واکسن به معنی عدم ابتلای صد درصدی فرد نبوده و نیست و باید پروتکل های بهداشتی با دقت رعایت شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون تأمین واکسن تزریق واکسن مراکز خدمات جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور