Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:55:39 GMT

اهدا ماهانه 20 هزار ماسک به هلال احمر قم توسط خیر جوان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۲۶۰۴

اهدا ماهانه 20 هزار ماسک به هلال احمر قم توسط خیر جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصطفی حبیبی منش امروز با حضور در هلال احمر قم اقدام به اهدای ۲۰ هزار ماسک و ۴۰ عدد عینک ویژه کادر درمان هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون ریال کرد.

این خیر جوان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر از جمله نهادهایی است که همواره در خدمت مردم بوده و در جریان شیوع بیماری کرونا نیز این نهاد در کنار کادر درمان بیمارستان‌ها خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده است و همه وظیفه دارند در چنین شرایطی به یاری نهادهای فعال در عرصه بهداشت و درمان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تلاش خواهم کرد هر ماه بین ۱۰ تا ۲۰ هزار ماسک و در آینده نزدیک لباس های ویژه کادر درمان را تهیه کرده و در اختیار هلال احمر قرار دهم.

این خیر جوان با بیان اینکه پوشیدن لباس مقدس هلال احمر بسیار ارزنده بوده و مایه مباهات و افتخار است، با گلایه از مسؤولان و مدیران بیان کرد: از مسؤولان تقاضا دارم که در حد توان خود به مشکلات مردم به ویژه اقشار نیازمند رسیدگی کنند. مردم نیازمند در شرایط سخت کرونایی با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستند و باید هر کسی در حد توان خود به یاری ایشان بپردازد.

وی تصریح کرد: از استاندار و دیگر مسؤولان استان می خواهم بازدیدهای میدانی از وضعیت اقشار نیازمند داشته باشند؛ خیلی از آنها گرفتار بیماری کرونا هستند و از تامین هزینه های درمان ناتوانند.

حبیبی منش بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از همه هنرمندان و بازیگران کشور نیز خواست تا درعرصه خدمت رسانی به مردم وارد شوند و همانطور که در گذشته پای کار بودند در شرایط سخت فعلی نیز یاری گر مردم باشند.
انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان قم بازیگر سینما ماسک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان و هر شانه ۶۰ هزارتومان است که متاسفانه کماکان کمتر از نرخ تمام شده و منطقی عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به تغییر مولفه های تولید و زیان مرغداران، انتظار می رود که هرچه سریع تر قیمت مصوب اصلاح شود تا حذف گله ها شدت نگیرد.

کاشانی تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار ماهانه حداکثر ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۰ هزارتن تخم مرغ مازاد تا خرداد ماه باید از مرغداران خرید تضمینی شود تا بازار به تعادل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه