Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:58:50 GMT

گلایه نساجی از دخالت‌ها در تعویض چمن ورزشگاه وطنی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۱۱۹

باشگاه نساجی مازندران نسبت به دخالت افراد غیر مسئول در روند تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان لیگ بیستم و گلایه‌های شدیدی که نسبت به چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر وجود داشت، باشگاه نساجی مازندران به کمک نهادهای مرتبط نسبت به پیگیری و تعویض چمن این استادیوم اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون باشگاه نساجی مازندران به دخالت‌هایی که در روند کاری آنها برای احداث چمن مصنوعی در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد، واکنش نشان داده و نوشته است:

 

"هواداران راستین نساجی و اصحاب رسانه در جریان تغییرات و نوسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هستند. ورزشگاهی که متعلق به نساجی و مردم قائم شهر است و پس از سال‌ها با بودجه‌ای که در سفرهای استانی دولت محترم مصوب کرده و با تلاش جناب آقای استاندار و همچنین مدیر کل تربیت بدنی استان صاحب چمن طبیعی خواهد شد.

 

در این میان حضور گاه و بی‌گاه  مسئولان غیر مرتبط جز اهداف تبلیغاتی و بی‌اثر چه تاثیری دارد؟ این عکس‌های یادگاری و پیشنهادهای غیرکارشناسی برای سهیم شدن در کار تنها به کیفیت و دقت در انجام پروژه آسیب خواهد زد. گاهی بهترین همکاری دور ایستادن است.

 

باشگاه نساجی برای آرزوی دیرین هوادارن نساجی کیفیت را فدای سرعت غیرمعقول نخواهد کرد. کاش این مِیل به دیده شدن، همکاری و کمک در دو سال گذشته هم وجود داشت که نساجی مظلوم تنها و بی یاور باقی نماند.

 

 

خوشحالیم که در آینده‌ای نه چندان دور برابر هوادارانمان و روی چمن طبیعی به مصاف رقبای لیگ برتری خواهیم رفت و برای آنها خواهیم جنگید."

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی نساجی مازندران باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تهیه متفاوت آب انبه توسط یک پیرمرد سخت کوش پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)